VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Köpa spabad  (läst 26781 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Johan S

SV: Köpa spabad
« Svar #10 skrivet: februari 11, 2017, 20:12:25:25 »
ALLA spabad är bra de första 2-3 åren, det är efter den tiden som kvalitésbristerna kommer fram.
/Urban.

Vart kommer denna fakta från?

Poolgiganten

Utloggad Telekiter

SV: Köpa spabad
« Svar #11 skrivet: februari 12, 2017, 12:03:09:09 »
Vart kommer denna fakta från?

Nja, det var kanske att hårdra situationen en aning men jag tror nog det är hyggligt korrekt ändå. Måndagsex finns ju bland alla bad.

/Urban.

Utloggad Johan S

SV: Köpa spabad
« Svar #12 skrivet: februari 13, 2017, 07:54:33:33 »
Nja, det var kanske att hårdra situationen en aning men jag tror nog det är hyggligt korrekt ändå. Måndagsex finns ju bland alla bad.

/Urban.
Jag återkommer med egen uppfattning om tre år  :D Hoppas du inte har rätt, I och för sig så kan jag ju byta ut alla pumpar och styrenheter ett antal gånger innan man kommer upp i samma peng som de dyra klasserna.

För ca 12 år sedan när jag jagade massagebadkar så hittade jag denna häftiga slogan, kommer inte ihåg vilken som använde den.

Det är skillnad på att köpa ett billigt badkar
Än att köpa ett badkar billigt.


Utloggad Fredrik_O

SV: Köpa spabad
« Svar #13 skrivet: februari 13, 2017, 15:48:31:31 »
Jösses, här har det hänt grejer.
Tydligen så är inte min mailnotifiering påslagen när det skrivs svar....

Liggdel blir det. Det går inte bort.
Var inne på hornbach i annat ärende så blängde lite på deras Neptun men när jag googlade dom som fick jag ingen bra känsla då det var otroligt rörig hemsida med länkningar till ny sida osv när man tryckte på produkter och valde spabad.
Grannen har sedan ett år tillbaka ett diamant v2 från swebad vilket han är ganska nöjd med.
Storleksmässigt så fungerar det väl men vi skulle vilja ha det något djupare möjligtvis.
Har sneglat lite på swebads Titan, vilket verkar vara en ganska ny variant i deras sortiment. Någon som har erfarenhet av swebad som företag?


Utloggad enbohm

  • Kunnig
  • ****
  • Antal inlägg: 63
  • Total likes: 14
  • Kön: Man
  • Folkpool Gardenpool 3.9 - Swebad Diamant V2
    • Visa profil
SV: Köpa spabad
« Svar #14 skrivet: februari 14, 2017, 16:30:17:17 »
Jag har haft lite med Swebad att göra inför mitt köp av spabad (Diamant v2). Tyckte att de hade bra svar på mina frågor (inga b-shit svar) och var "hyfsat" neutrala, dvs de försökte inte säga att deras bad var bäst i världen och alla andra värdelösa. Fick även lite startup-kem vilket var trevligt. Ang. Titan så är det nog att bra alternativ till Diamant om man vill ha lite djupare bad.

Utloggad Fredrik_O

SV: Köpa spabad
« Svar #15 skrivet: februari 15, 2017, 10:15:02:02 »
Jag har haft lite med Swebad att göra inför mitt köp av spabad (Diamant v2). Tyckte att de hade bra svar på mina frågor (inga b-shit svar) och var "hyfsat" neutrala, dvs de försökte inte säga att deras bad var bäst i världen och alla andra värdelösa. Fick även lite startup-kem vilket var trevligt. Ang. Titan så är det nog att bra alternativ till Diamant om man vill ha lite djupare bad.

Den känsla är lite som grannen uttryckt det också.

Får fortfarande inga mailnotifieringar när det skrivs nya kommentarer... Har kollat skräpposten men där finns inget heller...

Utloggad poolospasven

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Skivarp
  • Antal inlägg: 13
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
  • Vattnet är min vän!
    • Visa profil
SV: Köpa spabad
« Svar #16 skrivet: februari 16, 2017, 11:36:01:01 »
Extremt viktigt att handla lokalt om möjligt!
Leverans, inkoppling och service under resans gång!
Sedan kina eller ej, låt din budget avgöra, men det är skillnad!
Sven, säljer pooler o spa o gillar att läsa vad alla tycker!

Utloggad Johan S

SV: Köpa spabad
« Svar #17 skrivet: februari 17, 2017, 09:18:07:07 »
Sedan kina eller ej, låt din budget avgöra, men det är skillnad!
Kan du vara vänlig och förklara för mig vad skillnaden är?

Utloggad Spatoken

  • Kan lite mer
  • ***
  • Stad/land: Stockholm
  • Antal inlägg: 36
  • Total likes: 8
  • Kön: Man
  • Hotspring Limelight Flair
    • Visa profil
SV: Köpa spabad
« Svar #18 skrivet: februari 17, 2017, 20:23:55:55 »
Men allvarligt. Ska ni börja tjaffsa om baden ska vara gjorda i Kina eller Nordamerika?

Gör så här istället - backa tillbaka till forumstart så kan ni lägga ett par timmar på att läsa +1000 mer eller mindre begåvade inlägg om var det är bäst att tillverka spa-bad.

Kan inte vi som postar i detta forum bara släppa detta ämne en gång för alla och konstatera att det finns budgetbad och premiumbad med olika för- och nackdelar?  <love>

Utloggad TheSwede

SV: Köpa spabad
« Svar #19 skrivet: februari 17, 2017, 23:32:51:51 »
Gör som spa token säger. Titta på ett bad sök på det i forumet . Det mästare om dom olika baden finns här.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan