Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Återanvända formvirket  (läst 1935 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Daniel300

Återanvända formvirket
« skrivet: juli 15, 2021, 07:46:59:59 »
Hej!

Har en fundering gällande formvirket som jag hoppas kunna få svar på Ska gjuta plattan till poolen och det går åt virke av dim. 220x45. Med de virkespriser som råder just nu funderar jag på om man kan köpa in ”formvirket” tryckimpregnerat och sedan återanvända detta då det är samma dimension jag ska använda som bärlina till trallen runt poolen. Finns det något som talar emot detta upplägg mer än det estetiska utseendet av bärlinan?

Tack på förhand

Poolgiganten

Utloggad Widarsilje

SV: Återanvända formvirket
« Svar #1 skrivet: juli 15, 2021, 10:50:21:21 »
Hej!

Har en fundering gällande formvirket som jag hoppas kunna få svar på Ska gjuta plattan till poolen och det går åt virke av dim. 220x45. Med de virkespriser som råder just nu funderar jag på om man kan köpa in ”formvirket” tryckimpregnerat och sedan återanvända detta då det är samma dimension jag ska använda som bärlina till trallen runt poolen. Finns det något som talar emot detta upplägg mer än det estetiska utseendet av bärlinan?

Tack på förhand

Jag gjorde så till mitt poolbygge. Köpte impregnerat formvirke till en 9x5 meter gjuten platta och använde de sedan till bärlina.

Gjorde rent de, kanske onödigt för det syns ändå inte under trallen. 🙂

Utloggad Daniel300

SV: Återanvända formvirket
« Svar #2 skrivet: juli 15, 2021, 14:42:26:26 »
Strålande.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan