VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Köpa Spabad till Ö utan förbindelse  (läst 862 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ramme75

Köpa Spabad till Ö utan förbindelse
« skrivet: april 05, 2021, 19:50:55:55 »
Hej Poolforum,

Nu behöver jag er hjälp! Bygger hus på ö (utan vägförbindelse) i Mälaren och ska bygga terass där jag planerar sänka ner ett Spabad. Det är bökigt att flytta ut saker så jag vill köpa ett Spabad som har hyfsad kvalitet åtminstone. Budget är runt 50k men kan gå till 60k och det går säkert pruta lite så kanske kika på Spabad upp till 65k. Helst ska det rymma 5-6 personer.

Jag letar efter ett Spabad som är bra isolerat, har vettig elförbrukning och håller värmen då det kan blåsa lite på ön. Den viktigaste funktionen är det ska vara socialt och kännas gedigen kvalitet. Jetstrålar- och massage nice to have men inte högsta prio.

Läst massor i två nätter nu men tänker jag frågar er som är experter här och hoppas på en massa bra svar vilka Spabad jag bör sätta på min shortlist. Tack

Poolgiganten

Gäst 188

  • Gäst
Gäst 188
SV: Köpa Spabad till Ö utan förbindelse
« Svar #1 skrivet: april 07, 2021, 23:06:58:58 »
Hej,

Du kommer inte hitta ett spabad i denna prisklass som motsvarar dina förväntningar.
Roger

Utloggad Ramme75

SV: Köpa Spabad till Ö utan förbindelse
« Svar #2 skrivet: april 11, 2021, 01:48:56:56 »
Okej? Vad rekommenderar du?

Utloggad Ramme75

SV: Köpa Spabad till Ö utan förbindelse
« Svar #3 skrivet: april 11, 2021, 08:17:22:22 »
Skulle verkligen vara tacksam för idéer och svar. Läst på i forumet men är ännu rätt lost. Brukar sällan vara så här svårt först vilken produkt man ska köpa.

Utloggad TommyC

SV: Köpa Spabad till Ö utan förbindelse
« Svar #4 skrivet: april 11, 2021, 11:47:29:29 »
Mitt bidrag https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=11845.msg89114#msg89114

Edit: en länk ytterligare https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=16186.msg116761#msg116761

Dessutom rekommenderas att ladda ner och läsa manualen noga före köp av alla icke triviala produkter. Framgår det inte hur produkten installeras så välj något annat. Tag reda på hur reparation görs under garantitiden samt därefter. Hur får man tag på reservdelar under hela den förväntade livslängden. Läs på tillräckligt för att bilda en egen uppfattning om vad som är rätt val.
« Senast ändrad: april 11, 2021, 12:04:39:39 av TommyC »
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan