CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Hej alla Pool vänner som har Hayward produkter  (läst 2360 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad kröll

Hej alla Pool vänner som har Hayward produkter
« skrivet: juni 14, 2016, 09:02:15:15 »
Var köper ni era Hayward produkter till vettiga priser . Köper ni dom i Sverige , Tyskland , England , USA , eller var ? Lämna gärna förslag på var !  För här är väl ingen som har något beg som bara ligger ,som jag är ute efter .               Jag söker Reserv delar till Hayward Super pump , B 6040 jumet Belgium ,
På Manualen  Nr 4 .  1 st Lock  (Sil cover )  ( Lock grov filterhus )                                                                     

Hayward C-500 ,
På Manualen , Nr 5 . 1 st O ring Filter lock .                                     
                     Nr 2 . 1 st O ring Vingmutter lock .   
Mvh Kröll Helsingborg                     
 

Poolgiganten

Utloggad MathiasS

SV: Hej alla Pool vänner som har Hayward produkter
« Svar #1 skrivet: juni 14, 2016, 12:27:17:17 »
Ebay is your best friend....:)
7x4x1,5 Thermopool + 3m Roman trappa från Poolstore.
Pooltak: Deli B+ från Lars Sjöland
Värmepump: G&J GJPACW1V-20 9,2 kW
Astral Cantabric 500 sandfilter
Övrig utrustning från Pahlen:
Pahlen Minimaster för dosering av Klor och PH
UV-rening med Pahlen Auto UV-75
Pahlen bronspump P01 trefas ,55kW.
Pahlen rf inlopp, belysning och breddavlopp
Byggtråd: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7416.0

Utloggad Dimitris76

SV: Hej alla Pool vänner som har Hayward produkter
« Svar #2 skrivet: juni 14, 2016, 13:22:04:04 »
Var köper ni era Hayward produkter till vettiga priser . Köper ni dom i Sverige , Tyskland , England , USA , eller var ? Lämna gärna förslag på var !  För här är väl ingen som har något beg som bara ligger ,som jag är ute efter .               Jag söker Reserv delar till Hayward Super pump , B 6040 jumet Belgium ,
På Manualen  Nr 4 .  1 st Lock  (Sil cover )  ( Lock grov filterhus )                                                                     

Hayward C-500 ,
På Manualen , Nr 5 . 1 st O ring Filter lock .                                     
                     Nr 2 . 1 st O ring Vingmutter lock .   
Mvh Kröll Helsingborg                     

Silkorg för min Hayward MaxFlo pump köpte jag från min lokala Folkpook återförsäljare. Det går att beställa man alla reservdelar och det var inte särskilt dyrt heller.

/Dimi
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Utloggad kröll

SV: Hej alla Pool vänner som har Hayward produkter
« Svar #3 skrivet: juni 15, 2016, 10:46:08:08 »
jaså ! det tycker du inte Dimi e ju minst halva priset på nätet ju
Mvh Kröll

Utloggad Dimitris76

SV: Hej alla Pool vänner som har Hayward produkter
« Svar #4 skrivet: juni 15, 2016, 11:15:58:58 »
Jag köper ofta på nätet fast dyrare grejer. Prisskillnad för billiga reservdelar är inte så pass stor om man beräkna fraktkostnaden och extra leveranstid.

/Dimi
4.5x8x1.5m epoxyfärgad betongpool, Pooltak från Poolteam, Pahlen Maxi-Flo 75kW värmeväxlare, Thermia bergvärme, Hayward sandfilter och 3-fas Max-flo pump , Pentair Rainbow 320C in-line klorinator, Zodiax Vortex 4 poolrobot.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag