VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Det här såg ju barnsäkert ut (mäklarannons)  (läst 3270 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad storbadarn

Det här såg ju barnsäkert ut (mäklarannons)
« skrivet: juni 05, 2011, 01:29:28:28 »
Fint hus med fin liten pool, jag tror t.o.m. småbarnsfamiljer skulle känna sig ganska trygga här.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-7rum-kil-ostra-stenasen-kils-kommun-stenkolsvagen-13-1958797


Verkar som man fått in poolen med lite annat runtomkring,
både gym och bastu.

Men jag vet inte, jag skulle nog kosta på att ha lite utrymme runt poolen för att kunna äta
och relaxa, ja kanske lite gymutrustning och någon soffa och sådant, man kan sitta och se Tv alldeles intill poolen typ.
Storbadare som gärna badar med kläderna på.
Fler med denna hobby?

Poolgiganten

Utloggad Erica

SV: Det här såg ju barnsäkert ut (mäklarannons)
« Svar #1 skrivet: juli 02, 2011, 16:33:03:03 »
Jo här verkar man ju ha dubbelsäkrat avseende barn genom att göra som ett staket runt poolen också. Det vanligaste skyddet när det gäller inomhuspooler är väl annars att helt enkelt hålla poolrummet låste med en nyckel som barnen (i vart fall inte de små som inte kan simma) har tillgång till.

Har man pool i huset lär sig som tur är barnen snabbt att simma. Men sedan får man ju ha vissa regler som de måste följa, inte bada ensam, alltid stänga och låsa efter sig o.s.v.

Det står inga mått men poolen varkar vara lång och smal.

Utloggad storbadarn

SV: Det här såg ju barnsäkert ut (mäklarannons)
« Svar #2 skrivet: juli 26, 2011, 02:08:48:48 »
Det är väldigt viktigt, finns vissa hus där det är helt öppet runt poolen.

Men där kanske barnen har växt ur huset så
det är ev. barnbarn man måste ha lite koll på bara.
Storbadare som gärna badar med kläderna på.
Fler med denna hobby?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan