CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Hur håller man rent botten på en liten 6,5 kubiks pool?  (läst 1131 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Joa

Hur håller man rent botten på en liten 6,5 kubiks pool?
« skrivet: juli 10, 2020, 19:51:20:20 »
Några tips? Fick med nåt skit när jag köpte en "håv" som man kopplar till vatrenslangen. Får nog fortare att plocka med pincett.

Kör med den simpla filterpumpen man fick med.
« Senast ändrad: juli 10, 2020, 20:23:37:37 av Joa »

Poolgiganten

Utloggad Persmul

SV: Hur håller man rent botten på en liten 6,5 kubiks pool?
« Svar #1 skrivet: juli 12, 2020, 12:59:50:50 »
Kan du inte lägga upp en bild på vad du fick med som ska kopplas till slang? Jag har både en sån och en som man kopplar t skimmer, men upplever att den där man kopplar in trädgårdsslangen funkar bäst (med nät som gånger upp smutsen)

Utloggad Joa

SV: Hur håller man rent botten på en liten 6,5 kubiks pool?
« Svar #2 skrivet: juli 12, 2020, 20:57:30:30 »
Kan du inte lägga upp en bild på vad du fick med som ska kopplas till slang? Jag har både en sån och en som man kopplar t skimmer, men upplever att den där man kopplar in trädgårdsslangen funkar bäst (med nät som gånger upp smutsen)

Utloggad Persmul

SV: Hur håller man rent botten på en liten 6,5 kubiks pool?
« Svar #3 skrivet: juli 13, 2020, 07:26:06:06 »
Ser funktionsmässigt ut som den jag fick. Koppla trädgårdsslang till den, på med skaftet (ta det från håven, antar att det är löstagbart), på med vattnet och kör igång. Smutsen virvlar upp från botten och fastnar i den vita påsen :)

Utloggad Joa

SV: Hur håller man rent botten på en liten 6,5 kubiks pool?
« Svar #4 skrivet: juli 13, 2020, 07:47:04:04 »
Ser funktionsmässigt ut som den jag fick. Koppla trädgårdsslang till den, på med skaftet (ta det från håven, antar att det är löstagbart), på med vattnet och kör igång. Smutsen virvlar upp från botten och fastnar i den vita påsen :)

Jo, jag vet hur den funkar, men den är helt kass.
Behöver tips om nåt bättre utan att det behöver vara en robotdammsugare 🤖

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag