CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pp pool eller glasfiberpool?  (läst 802 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad freddeh

Pp pool eller glasfiberpool?
« skrivet: april 16, 2021, 13:57:01:01 »
Har haft en ovanmarkspool i 8-9 år som står i ett hål ca 70 cm under markytan. Under poolen 60-70 cm makadam. Nu börjar poolen ge upp och behöver bytas ut. Jag vill ha en färdig balja att ställa i, inte gjuta platta och kan bara återfylla till marknivå dvs inte upp runt hela poolen. När jag läser på olika ställen så säger en del att det funkar med glasfiberpool men inte med pp pool och en del säger tvärtom.

Är det någon som har glasfiberpool eller pp pool utan gjuten platta och inte har återfylla hela vägen upp.

/Fredrik

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Pp pool eller glasfiberpool?
« Svar #1 skrivet: april 17, 2021, 11:11:10:10 »
Jag säger att de som uttalar sig generellt i den frågan inte vet vad dom pratar om. Du måste läsa monteringsanvisningen för de aktuella poolerna. Alla PP eller alla glasfiberpooler är inte lika.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag