CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Spabad för lång man.  (läst 883 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Björn Andersson

Spabad för lång man.
« skrivet: september 03, 2020, 11:55:46:46 »
Har gjort iordning altanen och är i färd  med att köpa ett Utespabad.    Är ju en djungel där ute.   Budget på 50 till 100 kanske.      Var lite sugen på en Vancouver.   Men de är kanske lite stort.   Finns det nån prisvärd  som passar en 2m man..   Kommer oftast inte vara så många som badar.    Har varit på Bauhaus och provat lite.  Men dom var rätt små.     Nån dom har erfarenhet av skånska byggvarors bad?    Mvh Björn

Poolgiganten

Utloggad Glenno

SV: Spabad för lång man.
« Svar #1 skrivet: september 12, 2020, 21:30:20:20 »
Jag är rätt lång men inte 2 meter, mäter in på 189.
Tänkte när jag köpte ett spa att jag skulle ha ett lite högre så jag köpte ett från Folkpool som var 104 cm högt (tror jag) från ”normala” 94 cm högt. Tänkte att jag skulle behöva de djupa sätena för att inte ha överkroppen i luften.
Kan meddela att jag alltid sitter i det grundaste sätet och aldrig i någon av de två djupare. Dels flyter man ut lite och sitter aldrig rak i sätet. Sen är det skönt att ha axlarna över vattenytan för att svalka lite.

Utloggad Plums

SV: Spabad för lång man.
« Svar #2 skrivet: september 12, 2020, 22:32:05:05 »
Samma här. 189cm har normaldjupt spa åt det grundare hållet men har aldrig haft problem med djupet. Man flyter ut i början sen sitter man på barnsätet och svallar sig  >rulla<

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag