VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Ny säljer vi åter Poolsvampen!  (läst 51429 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« skrivet: mars 07, 2014, 09:46:51:51 »
Efter en hel del efterlysningar från tidigare kunder har vi åter tagit in Poolsvampen i vårt sortiment.
Jag som driver detta forum driver även webbshopen www.energibutiken.se - primärt fokuserar jag på energisparprodukter och loggningsprodukter för energiövervakning och optimering, jag har dock tidigare sålt Poolsvampen, en rktig dunderkur för att få bort ingrodd smuts i vattenlinjen på en pool, vår egen favorit!
Pris 189 kr för 10 svampar.

Ni hittar den här: http://www.energibutiken.se/sv/poolsvampen/144-poolsvampen.html

Se bilderna från vår egen pool före/efter rengöring med poolsvampen.
« Senast ändrad: mars 07, 2014, 09:50:30:30 av Rickard »
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Poolgiganten

Latisen

  • Gäst
Latisen
SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #1 skrivet: maj 17, 2014, 23:58:37:37 »
Detta är ingen speciell svamp för pooler, det är en melaminsvamp även kallad "mirakelsvamp", "fläcksuddare".

100st från kina kostar 65:-

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #2 skrivet: maj 19, 2014, 06:20:48:48 »
 O0

Precis, finns det kinesiska poolforum där du söker hjälp med de frågor du har också?

Det finns en handfull olika svampar av denna sort, jag sökte länge innan jag hittade en modell som fungerade, och erbjuder den till de som vill vara säkra på att de fungerar.
Priset, med tanke på att en order tar runt 20 minuter att hantera, och skall bokföras, och skatt skall betalas, och frakt tillkommer, blir rätt högt, men jag kan trösta dig med att jag inte blir rik på kuppen, av 100 kr i "vinst" blir det ca 20 kr kvar i plånboken.
« Senast ändrad: maj 19, 2014, 06:24:17:17 av Rickard »
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Knurr1

SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #3 skrivet: april 05, 2015, 19:33:22:22 »
Vad hände med "inga kommersiella inlägg?"

Utloggad nyburjare

SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #4 skrivet: april 05, 2015, 22:55:32:32 »
Gäller nog inte ägaren av forumet  :D

Utloggad Erica

SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #5 skrivet: april 05, 2015, 23:47:46:46 »
Citera
Precis, finns det kinesiska poolforum där du söker hjälp med de frågor du har också?

Med tanke på att det finns en miljard+ invånare där så skulle det förvåna mig om det inte finns kinesiska poolforum-siter också. Men språkproblemen om man själv skulle gå in där skulle väl vara av sådan storleksordning att det hindrar de flesta. Annars kunde man kanske hitta tips om billiga ställen att handla på...

Utloggad nyburjare

SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #6 skrivet: april 06, 2015, 08:58:12:12 »
Nu kom vi in på kina :) mest undrar jag nog om det är ok att skriva vad man säljer? Då har jag några produkter eller är det bara en rätt som ägaren har?frågan är seriös o inte alls för att provocera!

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #7 skrivet: april 06, 2015, 09:42:17:17 »
Det är inte OK att marknadsföra sig i forumet (Utom på därför avsedda platser), inte för företag, och absolut inte för privatpersoner som importerar varor och säljer svart.
Kommersiell annonsering av företag är ju det som gör att jag kan driva denna sajt, och svartförsäljning av privatimporterade varor är jag rent personligen stark motståndare till, det slår undan fötterna på de som försöker försörja sig på handel och bidra till samhällsutvecklingen med sina skatter.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad nyburjare

SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #8 skrivet: april 06, 2015, 10:19:29:29 »
Ok, man bli bara lite förvirrad om vad som gäller när energibutiken gör reklam i en forumtråd

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5541
  • Total likes: 480
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Ny säljer vi åter Poolsvampen!
« Svar #9 skrivet: april 06, 2015, 11:41:38:38 »
Jag tycker jag var rätt tydlig i första inlägget, att det var just för att jag driver detta forum som det gav mig lite särskilda privilegier, men man kan alltid bli tydligare, därför skall jag förklara ännu bättre.
Jag driver ju ett antal verksamheter.
Detta forum, samt www.atvforum.se och www.varmepumpsforum.com
Dessutom en offerttjänst för de som skall köpa värmepump, www.energioffert.se
Samt då i detta fall en webbshop för energijägare som vill mäta, logga och spara på sin energiförbrukning, eller optimera sin produktion.
www.energibutiken.se
Jag har utvecklat, tillverkar och säljer även en serie produkter under varumärket Logger 2020, med hemsidorna www.logger2020.se och www.e-logger.se som presenterar de produkterna och tjänsterna.

Då jag tidigare arbetat med styr/regler/automation/el/ventilation i 23 år så har jag fokuserat på ett fåtal produkter, främst temperaturgivare, PT100, PT1000 och Dallas 1-wire-givare i olika professionella kapslingar, jag har dessutom en rätt stort utbud av elmätare för de som vill ha koll på förbrukningen på SPA-bad, Pooler, värmepumpar eller annat där man rätt ofta vill fokusera på uppföljning och besparing av energi.

Kanske är oklart för många som läser att jag gör annat än modererar och deltar i diskussionerna i detta forum, men med tanke på de olika verksamheterna är det lite svårt att samla allt under ett namn, utan det blir helt enkelt lite förvirrande för alla parter.

Samma sak för mig när jag skall svara telefon, vad skall man svara...

Företaget heter Web Info Quality EU AB (14 försök på patent och registreringsverket) och förkortas WebIQ AB, (Smarta varor och tjänster på nätet)

Poolsvampen har i alla fall trogna kunder, och de lyckades på något sätt beställa via gamla länkar till mina tidigare beställningssidor och webshopp, troligen via cachade sidor i sin egen dator, så jag såg ju att det fanns ett behov av produkten som sådan, och att de som köpt en gång ofta återkom året därpå.

Jag marknadsför mig inte mycket, vare sig i inlägg, signatur eller på "lediga" annonsplatser för att itne störa folk i onödan, men i just detta fall ansåg jag att det fanns anledning att uppmärksamma forumets medlemmar på detta, dels för att de skulle sluta beställa via de gamla formulären, och dels för att nya tillkommande medlemmar inte visste om att vi sålde dem.
« Senast ändrad: april 06, 2015, 11:52:53:53 av Rickard »
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan