VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Varmbad rostfritt stål  (läst 2302 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ylva12

Varmbad rostfritt stål
« skrivet: december 26, 2018, 21:19:41:41 »
Någon som har ett ”varmbad” av rostfritt stål?
Vi funderar på ett från by Lama of Sweden.
Det vi önskar är ett varmt bad som håller 40 grader på vintern och en minipool för barnen på sommaren. Bubbelsystem m.m. är vi inte intresserade av.
Om någon har tips om leverantörer och uppvärmning etc. så mottages det tacksamt.

Poolgiganten

Cays

  • Gäst
Cays
SV: Varmbad rostfritt stål
« Svar #1 skrivet: mars 17, 2019, 12:14:02:02 »
Hej, ser att du har kollat om spabad från ByLama. Har du hittat några som installerat deras bad, och har några erfarenheter?

Utloggad Ylva12

SV: Varmbad rostfritt stål
« Svar #2 skrivet: mars 19, 2019, 13:15:44:44 »
Hej,

Tittade på dem men då jag tyckte jag fick bättre service från Vedpool (kunde även få extra förlängda bad med trappa) så hade det varit mitt val om det blivit ett rostfritt. Men tyvärr kunde jag ej finna någon som var intresserad att hjälpa till med installation och service så blir därför ett swimspa för oss, då vi där får hjälp med detta. Synd för de rostfria är så mycket snyggare och egentligen vad vi önskat men av tidigare erfarenhet vet vi att det är mycket värt att ha någon att ringa till när det krånglar...

Cays

  • Gäst
Cays
SV: Varmbad rostfritt stål
« Svar #3 skrivet: mars 20, 2019, 19:33:52:52 »
Tack för ditt svar, vi ska fortsätta fundera, lycka till med ert swimspa,hälsar Mali

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan