CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Inspirerande bilder!  (läst 3122 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Hornpe

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Nyköping
  • Antal inlägg: 52
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • JoF fritid storpool delux. Rund 4,5m nedsänkt.
    • Visa profil
Inspirerande bilder!
« skrivet: juli 15, 2012, 10:51:11:11 »
Hej alla poolare där ute!
Nu har jag snart avslutat mitt poolbygge för i år och jag vill passa på att tacka alla som hjälpt till med svar och uppmuntrande tillrop.
Jag har spenderat många timmar inne på detta forum och varje gång jag loggat in har jag slagits av hur många fantastiskt fina pooler och poolområden som finns där ute i vårt långa land.
Nu har jag en ide: Kan vi inte alla lägga upp bilder i denna tråd på våra fina poolområden. Riktigt vackra poolbilder som kan fungera som inspiration och ge idéer till alla oss som håller på att gräva nere i något lerigt hål eller tampas med PEM slangar?

Så kom igen nu! De finaste, lyxigaste, skrytigaste bilderna ni kan få fram! Gärna med lite fakta och info om tillverkare, byggnadsår, värmesystem etc!

Det gäller att ALDRIG fega ur!

Poolgiganten

Utloggad Hornpe

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Nyköping
  • Antal inlägg: 52
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • JoF fritid storpool delux. Rund 4,5m nedsänkt.
    • Visa profil
SV: Inspirerande bilder!
« Svar #1 skrivet: juli 15, 2012, 10:57:37:37 »
Jag börjar själv. Nu har jag precis byggt färdigt så det är lite "träigt" men jag avser komplettera med blommor och belysning under kommande veckor.

Detta är en 4,5m JoF storpool med deluxpaket. Brillix THP55 värmare är på G och bygget påbörjades den 30 Maj 2012 och är i princip klart från förra veckan, 10e Juli.






Det gäller att ALDRIG fega ur!

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag