VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Livslängd liner?  (läst 7882 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad aromata

Livslängd liner?
« skrivet: maj 14, 2006, 10:09:22:22 »
Min liner monterades 1995 och ser ännu bra ut. Hur länge håller den i allmänhet vid normalt slitage? Vet inte vilken tjocklek jag har.

Är det någon här som har eller har sett en pool med svart liner? Har sett sådan på bild och det ser läckert ut - faktiskt. Annorlunda och ett riktigt fint vattenblänk!

Poolgiganten

Arcetto

  • Gäst
Arcetto
SV: Livslängd liner?
« Svar #1 skrivet: maj 14, 2006, 10:22:48:48 »
Mina föräldrar har en från -86,som fortfarande ser ok ut.
Det är en turkos 0,5mm.
Men skall lägga in en "brasklapp",då jag vet att dagens liners inte är gjorda av samma material och är bla. känsligare för lågt PH.
« Senast ändrad: maj 14, 2006, 12:29:40:40 av Arcetto »

Utloggad aromata

SV: Livslängd liner?
« Svar #2 skrivet: maj 14, 2006, 12:28:39:39 »
20 år!! Fantastiskt!

Min poolleverantör snackade om 10-15 år. Ett undantag var en pool där husets ungdomar hade "home-alone" party och använde stången till bottensugarmunstycket som stav när de svingade sig över poolen. Den linern blev inte så gammal.

Utloggad Christina

SV: Livslängd liner?
« Svar #3 skrivet: maj 14, 2006, 15:12:06:06 »
Hej

Jag såg en pool med svart liner i en pooltidning, det såg häftigt ut. Vi köpte vår liner från http://www.europools.se/ (Utbud och sedan tillbehör) de har massor av olika liner och bårder. Där finns också en svart. Linern svetsar ihop efter Dina mått i Frankrike.

 /Christina
Folkpool Classic 4x8 med saltklorinator

Utloggad aromata

SV: Livslängd liner?
« Svar #4 skrivet: maj 15, 2006, 21:46:06:06 »
Är Europools bra att handla med?

Utloggad Christina

SV: Livslängd liner?
« Svar #5 skrivet: maj 15, 2006, 21:59:07:07 »
Hej,

Vi köpte liner, trappa, brädavlopp m.m. från dem. Inga problem alls. Jag kan rekommendera dem.

//Christina
Folkpool Classic 4x8 med saltklorinator

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan