CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Self-cleaning 670 eller Wellis city line malaga?  (läst 2103 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad robertlandstrom

Self-cleaning 670 eller Wellis city line malaga?
« skrivet: augusti 18, 2018, 17:08:15:15 »
Bestämt mig för ett nytt ute spa och har fastnat för antingen Hydropool Self-cleaning 670 i gold- utförande eller Poolkungen Wellis City Line Malaga. Vill gärna ha era erfarenheter från dessa bad. Vilket ni rekommenderar. För och nackdelar. Kommentera gärna om ni har andra spabad i samma prisklass som alternativ.

Poolgiganten

Moa

  • Gäst
Moa
SV: Self-cleaning 670 eller Wellis city line malaga?
« Svar #1 skrivet: september 29, 2018, 21:32:16:16 »
Hej!

Vi stod i valet och kvalet mellan malaga och hydropool sc 720, vi valde till slut det senare. Prisskillnaden var stor, men vi har vänner som tyckt att service och annat varit super med hydropool, så det kändes som det säkrare valet. Wellis verkar dock som fina bad också, så hur du än gör blir det säkert bra. Lycka till!

Utloggad Lassse

SV: Self-cleaning 670 eller Wellis city line malaga?
« Svar #2 skrivet: oktober 03, 2018, 23:17:58:58 »
Kolla bara så ni inte får LX pumpar som hydropool ska gå över till.
Dom pumparna är kassa,oavsett "garantier"

Utloggad Telekiter

SV: Self-cleaning 670 eller Wellis city line malaga?
« Svar #3 skrivet: oktober 04, 2018, 08:37:53:53 »
Kolla bara så ni inte får LX pumpar som hydropool ska gå över till.
Dom pumparna är kassa,oavsett "garantier"

I mitt förra Viskan Saltö satt det en LX-cirkulationspump och i mitt nya Viskan Björkö sitter det en Gecko cirk-pump. Extreeem skillnad på ljudnivån. LX-pumpen störde faktiskt en hel del när man satt på altanen vid bordet (jag har spabadet bara 2,5 m från bordet på samma altandäck). Den nya pumpen från Gecko får man verkligen anstränga sig för att höra att den är igång. Båda baden är likadant isolerade. Tror att det var nått galet med LX-pumpen, för om det inte var så är det helt obegripligt att någon kan acceptera LX-pumparna.

/Urban.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag