CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Hotspring - Erfarenheter och allmän info  (läst 2444 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad RH_Garanti

Hotspring - Erfarenheter och allmän info
« skrivet: augusti 17, 2018, 08:08:20:20 »
Hej,

Står inför valet att köpa ett spa och Hotspring Limelight flair har seglat upp som en stark kandidat. Jag skulle uppskatta att få höra lite erfarenheter och dylikt från Hotsprings ägare ute i landet. Allt är av intresse. Hur upplever ni spa:et? Kvalitetkänslan? Energiåtgång? Service och grantier? Lätt att hålla rent osv osv...

Tack!

Poolgiganten

Utloggad Bjorne

SV: Hotspring - Erfarenheter och allmän info
« Svar #1 skrivet: oktober 20, 2018, 17:34:50:50 »
Hej, köpte ett Hotspring hot spot mars 2015. Inte riktigt den kvaliteten jag hoppats på. Bytte display efter ca 1 år och nu är den är trasig igen. Knappar funkar men pixlar döda. Pump började läcka i år och byta denna skulle gå på 12 000. Lämnade in på firma som renoverade istället för 2500. Kanske otur med mitt ex vad vet jag.

Utloggad Lassse

SV: Hotspring - Erfarenheter och allmän info
« Svar #2 skrivet: oktober 20, 2018, 23:40:50:50 »
En nackedel med hotspring är att dom bara har "egna"  komponenter.
Tex när värmaren pajjar(som ofta är på 1.5kw) så är man låst till detas egna märke som kostar dubbelt så mkt som tex balboa.

Dom har fina belysnings paket där man kan styra olika lampor på/av

Sen får man flera andra premiumspas i samma prisklass om man jämför på rätt sätt.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag