VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Förslag på Saltklorinator och PH  (läst 802 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Tobo540

Förslag på Saltklorinator och PH
« skrivet: april 27, 2021, 09:21:41:41 »
Hej,

Då jag är en helt färsk poolägare (5X10m) så funderar jag vilken saltklorinator och ph styrning som funkar bäst tillsammans.
Jag vill även kunna se alla värden via telefon då jag är borta i veckorna.
Skriv gärna om det är några för eller nackdelar som man bör tänka på!

Tackar på förhand!

Poolgiganten

Utloggad PeeWee

SV: Förslag på Saltklorinator och PH
« Svar #1 skrivet: maj 06, 2021, 16:35:06:06 »
Har tyvärr inget bra svar men jag har en Hayward Aquarite FLO Advanced saltklorinator från förra året som går att bygga ut till det du önskar. Det tråkiga är att jag har ställt lite frågor till flera olika Folkpool återförsäljare och det är urusel respons från dem  <dontkn>. Jag vill egentligen veta samma sak som du, är det en bra, fungerande och problemfri lösning som Hayward har. Delarna hos Folkpool finns här

https://www.folkpool.se/produkter/pool/poolvard/saltklorinatorer/saltklorinator-hayward-aquarite.html

Utloggad Tobo540

SV: Förslag på Saltklorinator och PH
« Svar #2 skrivet: maj 09, 2021, 08:34:58:58 »
Tackar PeeWee för ditt svar, men då det var det lite bråttom så valde jag ett annat fabrikat (hade inte kommit något svar innan jag var tvungen att bestämma mig).
Det fick bli en Asin Aqua Salt VS, jag borde få den under kommande vecka så jag kan få igång den till helgen :)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan