CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Feedback önskas på poolgrund  (läst 3687 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Akka

  • Gäst
Akka
SV: Feedback önskas på poolgrund
« Svar #10 skrivet: februari 20, 2021, 23:36:40:40 »
Imponerande bygge! Vi går i liknande tankar. Vilken pool och saltklorinator valde ni och framförallt, hur mycket vad blev det under säsongen? 🤩

Poolgiganten

Utloggad Anders Örebro

  • Kan en del
  • **
  • Antal inlägg: 17
  • Total likes: 0
  • Enkel pool 3 månader om året med min. underhåll
    • Visa profil
SV: Feedback önskas på poolgrund
« Svar #11 skrivet: april 17, 2021, 00:35:34:34 »
Imponerande bygge! Vi går i liknande tankar. Vilken pool och saltklorinator valde ni och framförallt, hur mycket vad blev det under säsongen? 🤩

Poolen köpte vi från Swim & fun. Saltklorinator köpte vi från Intex då denna pool är liten och vi har haft bra erfarenhet av dessa. Mycket bad blev det. :) i år blir det tak över uteplatsen och fixa trädgården.

Utloggad Basic

SV: Feedback önskas på poolgrund
« Svar #12 skrivet: april 18, 2021, 21:42:17:17 »
Poolen köpte vi från Swim & fun. Saltklorinator köpte vi från Intex då denna pool är liten och vi har haft bra erfarenhet av dessa. Mycket bad blev det. :) i år blir det tak över uteplatsen och fixa trädgården.

Hej,
Vilken cellplast valde du till slut?

Utloggad Anders Örebro

  • Kan en del
  • **
  • Antal inlägg: 17
  • Total likes: 0
  • Enkel pool 3 månader om året med min. underhåll
    • Visa profil
SV: Feedback önskas på poolgrund
« Svar #13 skrivet: april 18, 2021, 22:15:03:03 »
Hej! Jag valde att inte isolera under poolen då volymen är så liten, endast ca 12 kubik. En liten pool blir oftast för snabb vad gäller temperaturväxlingar, därav att jag valde att ha kall mark under för att få mer stabilitet. Det blev nålfiltsmatta endast. Luftvämepump har vi så vi badar i varmt vatten ändå. Funkar kanonbra.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag