CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: spabad jupiter trademax  (läst 15251 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad speedmaniac

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Degerfors, Örebro län
  • Antal inlägg: 11
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: spabad jupiter trademax
« Svar #10 skrivet: augusti 11, 2016, 21:20:47:47 »
Hallå
Det lutar åt ett sbi Vancouver i svart melerat utförande för oss. Vi va in till stuvbutiken i Karlstad o kika på detta spabad o kan säga att jag iaf tyckte det såg schysst ut!
Vi tänkte ev ta extra ljuspaketet till det, är det nån här på forumet som har det eller vet hur det ser ut. hittar inga bilder på det, samt hur många extra led det är?
 

Poolgiganten

Utloggad Christian83

SV: spabad jupiter trademax
« Svar #11 skrivet: augusti 11, 2016, 22:34:15:15 »
Jag är 182 cm lång och ligger väldigt bra i båda liggplatserna i Denver, några cm till tror jag inte man har problem, 195, kanske beroende på hur känslig man är, man flyter ju lixom upp lite samt att man ligger ju inte raklångt som en pinne.

Angående sittdelen med nack/axel massagen så är den platsen helt grym, jag hade inte riktig koll när jag köpte mitt på detaljerna då det var ett impulsköp på en mässa men just den platsen är magisk bra tycker jag. Sitta där en 10 minuter sen rulla över till liggdelen och få en genomkörare på ben, fötter och rygg är grymt! O0

Angående att den har en pump har jag inte reflektera över, jag tycker det är så bra tryck i jetsen så ibland skruvar jag ner trycket på panelrattarna då det ibland blir för mycket, men det kan ju vara individuellt beroende på hur fet eller känslig man är... ;)
« Senast ändrad: augusti 11, 2016, 22:38:28:28 av Christian83 »

Utloggad johanmarsta

SV: spabad jupiter trademax
« Svar #12 skrivet: augusti 12, 2016, 22:15:45:45 »
hej..

Kolla på uteplatsen.se...
Jag har varit där o kikat, riktigt imponerad...
Funderar själv på ett Enjoy 230

Vart du imponerad av deras bad kanske du skulle kolla på premium bad istället ,då skulle du slås av häpnad!
Kollade på enjoy baden på en mässa ,jag vart mest imponerad att folk blir imponerade av dom.

Rudan75

  • Gäst
Rudan75
SV: spabad jupiter trademax
« Svar #13 skrivet: augusti 13, 2016, 08:16:51:51 »
Vad är det som skiljer så mycket menar du??
Har tittat på många bad genom åren o visst, vissa bad är bättre än andra, helt klart...men var o tittade på enjoy o viskan samma dag o dom skiljer sig inte mycket...uteplatsen öppnade upp o visade allt bakom vilket viskan inte gjorde... Finns säkert viskan som är vassare men då kostar dom dubbelt också...
Jämför viskan Sandö med Enjoy 230...samma pengar...

Utloggad speedmaniac

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Degerfors, Örebro län
  • Antal inlägg: 11
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: spabad jupiter trademax
« Svar #14 skrivet: augusti 14, 2016, 18:04:06:06 »
Halloj
Har nu bestämt oss, det blev ett vitt Vancouver bad från sbi. va inne igår o gjorde en beställning då de hade slut på lager. skulle få det om nån vecka, kunde ta lite lägre tid sa han då vi valde till extra ljuspaketet till den!

Skulle va kul o se detta spa med ljuset på på kvällen, ingen här som har detta spa med ljuspkt o har lust att lägga up en bild på det :)
Känns bra med 3 års garanti/service med. efter detta är det ju bara att uppgradera till lite bättre grejjer allt eftersom!

Har även förstärkt altangolvet under till då detta spa väger en del O0.

Utloggad TheSwede

SV: spabad jupiter trademax
« Svar #15 skrivet: augusti 15, 2016, 00:22:12:12 »
Grattis har själv ett bad från sbi fast denver. Servicen å support funkar super. Ljust blir riktigt bra. Vi har satt ett vitt ute paviljong över badet.

Utloggad speedmaniac

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Degerfors, Örebro län
  • Antal inlägg: 11
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: spabad jupiter trademax
« Svar #16 skrivet: augusti 15, 2016, 17:15:01:01 »
Tackar :) Känns bra o höra att servicen o support funkar bra ;) blir markis eller kanske ett större parasoll sen i efterhand! Blir säkert fler frågor när jag skall dra igång spabadet för första gången ;D

Utloggad TheSwede

SV: spabad jupiter trademax
« Svar #17 skrivet: augusti 15, 2016, 17:36:35:35 »
Denver

Utloggad speedmaniac

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Degerfors, Örebro län
  • Antal inlägg: 11
  • Total likes: 1
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: spabad jupiter trademax
« Svar #18 skrivet: augusti 15, 2016, 23:16:58:58 »
Ah va tjusigt, kan tänka mig att ni trivs där i badet ;)

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag