CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Pooldream  (läst 10497 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tony77

  • Kan en del
  • **
  • Stad/land: Lessebo
  • Antal inlägg: 22
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
Pooldream
« skrivet: juni 30, 2014, 11:14:41:41 »
Hej
Tänkte bara tipsa om pooldream  för er som skall köpa en PP pool, bra service, jättebra priser och bra grejer. Tack Peter för en kanon pool på 3,5 x 7 med Dallas - Melani - klarglas pooltak, hydro-pro Värmepump 10 KWH, sharkvac.
MVH Tony med familj. :)
« Senast ändrad: juli 01, 2014, 22:44:46:46 av tony77 »
PP pool pooldream 3.5 x 7.0 ,hydro-pro 10kwh, pooltak dallas melini klarglas, sharkvac poolrobbot.

Poolgiganten

David.O.

  • Gäst
David.O.
SV: Pooldream
« Svar #1 skrivet: augusti 05, 2014, 09:38:49:49 »
Hej Tony!
Kul att du är nöjd!
Jag undrar när du hade kontakt med Peter senast?
Jag får inte tag i honom längre.... Söker efter honom!!!
/David

Utloggad nyburjare

SV: Pooldream
« Svar #2 skrivet: augusti 05, 2014, 10:10:06:06 »
Hej
Tänkte bara tipsa om pooldream  för er som skall köpa en PP pool, bra service, jättebra priser och bra grejer. Tack Peter för en kanon pool på 3,5 x 7 med Dallas - Melani - klarglas pooltak, hydro-pro Värmepump 10 KWH, sharkvac.
MVH Tony med familj. :)

Hm... det här inlägget osar reklam o bryter mot regel 4, skulle liknande inlägg bli vanligare förstörs hela forumet, ser helst att detta tas bort och att dylika blockeras i framtiden eftert en varning

4. Reklam i inlägg tillåts inte (med undantaget Tillverkare/Leverantörsforum där tillverkare/leverantörer som "köpt plats" i forumet får marknadsföra sina produkter)

Utloggad tony77

  • Kan en del
  • **
  • Stad/land: Lessebo
  • Antal inlägg: 22
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Pooldream
« Svar #3 skrivet: augusti 05, 2014, 17:43:57:57 »
Hej David
Vi har fått alla grejer och lite till, och allt har fungerat perfekt så jag har ej behövt ha nån mer kontakt med Peter.
Men skicka din mejl privat meddelande, så kanske jag kan hjälpa dig.
Tony
PP pool pooldream 3.5 x 7.0 ,hydro-pro 10kwh, pooltak dallas melini klarglas, sharkvac poolrobbot.

Utloggad tony77

  • Kan en del
  • **
  • Stad/land: Lessebo
  • Antal inlägg: 22
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Pooldream
« Svar #4 skrivet: augusti 07, 2014, 19:17:36:36 »
Hej David
Hur hur har de gått???
Mvh Tony
PP pool pooldream 3.5 x 7.0 ,hydro-pro 10kwh, pooltak dallas melini klarglas, sharkvac poolrobbot.

Utloggad 12321

SV: Pooldream
« Svar #5 skrivet: januari 21, 2015, 22:15:15:15 »
Om ni funderar på plast pool , titta efter någon annan, har vänner som blivit blåst av honom och jag själv:(
Handpenningar som betalats på upp till 40-50k , allt frid och fröjd tills det börjar bli dags för leverans, då kom den ena snyfthistorien upp efter den andra, resultatet blev att alla blev blåsta på pengar utan att få en pool, det är en underbar affärs ide:) med facit i hand, ja vi var blåögda men tyvärr så tror man att alla människor i grunden är ärliga och vill göra rätt för sig, men icke i detta fall, köp från ett seriöst företag, lite dyrare men du får antagligen det du beställt

blåst

  • Gäst
blåst
SV: Pooldream
« Svar #6 skrivet: april 10, 2015, 12:29:16:16 »
Har blivit blåst av Peter Wohlgemuth. Han verkar seriös och är jättetrevlig. Betalade handpenning på 50.000:- sen försvann han och sen dess går inte att få tag i. Detta var för ett år sedan. Inser att jag är lurad. Är det för billigt så är det inte på riktigt. Kollar man upp honom så har han ett antal bolag som han systematiskt har satt i konkurs. Fy fan vad ruttet och vad puckad man känner sig som gick på detta.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5545
  • Total likes: 481
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Pooldream
« Svar #7 skrivet: april 10, 2015, 16:54:21:21 »
Tja, ibland kan det visa sig vara en nackdel att göra smygreklam i ett forum.
Jag väljer att låta allt stå kvar, vet inte om något av inläggen är seriösa, men det luktar skumt lång väg i alla fall.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Dave

SV: Pooldream
« Svar #8 skrivet: maj 01, 2015, 22:42:35:35 »
Jag har oxå blivit blåst av Peter Wohlgemuth....
Har ni polisanmält honom?? Det har jag gjort.
Det verkar som många är ute efter honom, han sover nog inte så gott om nätterna.

Utloggad Onsalabo

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Onsala
  • Antal inlägg: 216
  • Total likes: 18
  • Kön: Man
  • Pool javisst!
    • Visa profil
SV: Pooldream
« Svar #9 skrivet: maj 10, 2015, 13:42:23:23 »
En seriös polleverantör ska ha sådan likviditet att man inte ska behöva betala stora handpenninngar för att få en pool. 40-50 lakan i handpenning till en småhandlare riskerar alltid att sluta illa.
Rubinpool rund 6 m diameter med Gullberg & Jansson värmepump, Zodiac Tri 10 Pro saltklorinator och ribb-topp från Plastman.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag