Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Interpools Åkersberga konkurs????  (läst 12754 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad cg_joh

SV: Interpools Åkersberga konkurs????
« Svar #10 skrivet: september 19, 2011, 14:17:58:58 »
Kan detta möjligen vara samma företag som ligger på ARN:s svarta lista. Där heter företaget "Inte Spa och Pools AB". Företaget är försatt i konkurs.

Poolgiganten

Utloggad Ann - a - li

SV: Interpools Åkersberga konkurs????
« Svar #11 skrivet: oktober 09, 2011, 00:29:31:31 »
Det finns inget registrerat bolag som heter Interpools. Anders Hammersborg kallar dock alla sina bolag för Interpools för då syns det ingenstans när bolagen bakom namnet går i konkurs. Vad han gör är att han startar nya bolag vartefter de konkar men kunderna märker inget eftersom man inte vet vilket företag som ligger bakom förrän fakturan kommer.   

Jag skulle aldrig köpa en pryl från detta bolag eftersom jag vet flera som har MYCKET dåliga erfarenheter av Anders Hammersborg och hans företagande. Han lovar stort men det är bara en massa snack. Han är just nu inne på sitt tredje pool-företag (minst). Denna gång heter företaget IPIS AB och även det bolaget har fått f-skatten indragen såg jag på allabolag.se Som sagt inte seriöst för fem öre. 

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag