CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?  (läst 9661 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad majo

Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« skrivet: september 09, 2009, 22:04:16:16 »
Hej skall köpa nytt spabad ett Artesiana islandserien blir det.

Är det värt att läga 10 000:- till för att få en stereo i karet eller blir det aldrig använt och håller den i den tuffa miljön.

någon som har ett spa från artesian och med stereo och erfarenhet??

mvh Magnus

Poolgiganten

Utloggad 40grader4life

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #1 skrivet: september 09, 2009, 22:27:31:31 »
jag har stereo i mitt dove canyon o jag är supernöjd,grymt bra tryck i de där små högtalarna.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5545
  • Total likes: 481
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #2 skrivet: september 10, 2009, 07:30:14:14 »
Jag har aldrig saknat stereo, annat än de gånger jag badat ensam, och då plockar jag ut "bergsprängaren" från garaget, tycker inte att det är nåt problem, och skulle aldrig betala 10 000 extra för en stereo i badet.
Tänk om det är taskig mottagning i radion...
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad Freddie

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #3 skrivet: september 10, 2009, 08:38:49:49 »
Smaken är ju olika.

Men jag skulle inte göra det, köpte istället en jäkligt skysst ipod/iphone docka som jag använder de få gånger det är "party" i poolen och kan ta med den överrallt smidigt (te.x. stugan).
Annars är det ju avkoppling jag eftersöker och naturens ljud bjuder bäst på det tycker jag.

/F


Utloggad Ziggy

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 177
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Artesian Dove Canyon - I love it!
    • Visa profil
SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #4 skrivet: september 10, 2009, 09:50:37:37 »
Har precis beställt ett Dove Canyon inkl stereo och uppgraderat ljuspaket. När jag ligger i badet så vill jag inte behöva fundera på om jag egentligen skulle ha lagt till stereo, det tjocka locket, ljuspaketet, etc. Då vill jag bara koppla av och inte känna att jag var dumsnål. OK, det har en prislapp att inte behöva gräma sig, men skall man ändå upp med dessa pengar så varför inte lägga till några kronor och få lugn i själen. Dessutom så bör du kunna pressa priset på stereon eftersom de har extremt hög marginal på just dessa prylar.

/Z

Utloggad Bigs

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #5 skrivet: september 10, 2009, 13:06:10:10 »
Vårt spa kom med stereo med ipod-hållare som standard. Jätteskönt tycker vi.

Utloggad trelletomas

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #6 skrivet: september 22, 2009, 21:01:29:29 »
Har precis köpt SPA och tänkte inte ha stereo men den modell vi valde till slut hade det som standard. Är mycket nöjd med det, helt okej att ligga och lyssna på tex sportradion  O0

Utloggad Racing

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #7 skrivet: september 23, 2009, 08:34:28:28 »
Spabad utan "Ace of Spade" med Mötorhead funkar helt enkelt inte O0
 förutom när tanten har tjejträff då behövs ingen stereo dom för mer liv än dom som åker loopen på Liseberg ;D ;D ;D
Lecapool 10,5x4 romantrappa.

Utloggad Söderberg

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #8 skrivet: november 03, 2009, 01:27:59:59 »
Nej, ofta är det bara en vanlig stereo som du kan hitta i din lokala mekonomenbutik för 500:-. Det unika är att den är monterad i ditt bad, men du kan lika gärna montera den själv utanför, sedan ett antal högtalare runt om och du får mycket bättre ljud än med orginalhögtalarna!!

Utloggad majo

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #9 skrivet: november 03, 2009, 09:58:30:30 »
Det blev med stereo i i alla fall, just nu känns det som det var rätt i alla fall men vi får se vad framtiden säger.
Kör spottify i   iphonen , bara sitta och välja vad man vill lyssna på rätt praktiskt måste jag säga O0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag