Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Underlag till självbärande gutepool  (läst 869 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

LoloH

  • Gäst
LoloH
Underlag till självbärande gutepool
« skrivet: februari 27, 2021, 08:44:48:48 »
Hej!
Jag ser mycket tips på hur man fixar underlag till pool med mjuk botten, men i mitt fall, en glasfiberpool från gutepool som är självbärande och jag ska ha ovanmark lyckas jag inte hitta något

Just nu har jag ett underlag av mackadam paddat. Dock är det tyvärr inte helt i våg så jag måste våga upp det; och då är frågan:
Markduk ovanför befintlig mackadam, sen stenmjöl som jag får i våg och paddar, sist isoleskivorna som poolen får stå på. Vad tror ni?
Eller ska jag köra isoleskivorna innan stenmjölet?

Tacksam för hjälp!

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Underlag till självbärande gutepool
« Svar #1 skrivet: mars 06, 2021, 11:39:53:53 »
Det måste finnas en monteringsanvisning från tillverkaren som klargör hur underlaget ska utföras för att poolen ska hålla.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag