VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Botten/Väggmatta  (läst 11115 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad zek

SV: Botten/Väggmatta
« Svar #10 skrivet: juni 27, 2007, 07:47:21:21 »
Var köper man etafoam ? jag kollade på ISOVER's hamsida och där står det att den är 10mm faktiskt och verkar vara exakt den samma som jag kallar vintermatta finns det olika typer av etafoam  ?
3,5 x 8 x 1,5m med gjuten platta. väggarna är gjutna i skalblock klädda med liner. Bergvärme 28 garder maj-sept

Poolgiganten

Utloggad Höcke

  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: Hummelsta (baren)
  • Antal inlägg: 9
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Botten/Väggmatta
« Svar #11 skrivet: juni 27, 2007, 10:44:15:15 »
Jag köpte min etafoam/vintermatta (samma) 1cm tjock 2m bred på bejerbygg  kommer inte i håg priset jusst nu .
primastar 4.60 med poolfångare

Utloggad Pea

SV: Botten/Väggmatta
« Svar #12 skrivet: juni 27, 2007, 17:31:05:05 »
jo det verkar som om det är ganska vanligt med konstgräs under linern men har dom som använt det verkligen kollat om den tål att ligga där?
vad jag förstår så är det mycket ovanligt att den ens är antimögel behandlad. personligen tror jag faktiskt inte att konstgräsmatta gillar att bli fuktig utan möjlighet att kunna torka sen.

skulle väldigt gärna vilja veta om det finns nån som använt konstgräs och har kollat om den är tålig, och var i så fall dom köpt mattan.
Pool nr1: Palmyra ovanmarkare från Poolmans.
Pool nr2: Egenhändigt murad med lecasten, 7.2*4*1.45 med mosaik liner.
värmer med Maxitemp 51 och renar med Baquacil.

Utloggad jkrassman

SV: Botten/Väggmatta
« Svar #13 skrivet: juni 27, 2007, 22:20:57:57 »
jo det verkar som om det är ganska vanligt med konstgräs under linern men har dom som använt det verkligen kollat om den tål att ligga där?
vad jag förstår så är det mycket ovanligt att den ens är antimögel behandlad. personligen tror jag faktiskt inte att konstgräsmatta gillar att bli fuktig utan möjlighet att kunna torka sen.

skulle väldigt gärna vilja veta om det finns nån som använt konstgräs och har kollat om den är tålig, och var i så fall dom köpt mattan.

Konstgräsmatta är väl av plast så det borde väl tåla fukt? Jag menar, avloppsrör i plast funkar ju ;)

Utloggad Pea

SV: Botten/Väggmatta
« Svar #14 skrivet: juni 28, 2007, 18:05:53:53 »
njae, konstgräsmattan jag kolla på på hornbach var nog inte 100% plast, dom hade ganska många sorter allt från 27:-/m till 69:-/m. jag tyckte nog att den kändes ganska "tygig".
ska kolla en gång till.
Pool nr1: Palmyra ovanmarkare från Poolmans.
Pool nr2: Egenhändigt murad med lecasten, 7.2*4*1.45 med mosaik liner.
värmer med Maxitemp 51 och renar med Baquacil.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan