VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: iDip Hjälp !!!  (läst 1089 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Haga 9

  • Kunnig
  • ****
  • Stad/land: Stenstorp
  • Antal inlägg: 52
  • Total likes: 12
  • Kön: Man
  • Spa bad javisst!
    • Visa profil
iDip Hjälp !!!
« skrivet: augusti 16, 2018, 20:20:57:57 »
Hej !
Håller på att bli galen. Har ett spabad som rymmer 1400 liter och mäter vattenkvaliten med en iDip. Nu till mitt problem för en vecka sedan så var PH lite lågt 6,9 så jag la i 10 ml PH+ sedan efter några timmar när jag mätte igen så kommer texten HI PH upp och det tolkar jag som ett för högt värde så nu har jag varje dag ibland 2 gånger per dag i en vecka fyllt i PH- 10 ml åt gången men hela tiden kommer HI PH upp grrr. Kan det vara så att jag tolkar texten fel och i stället pytsa i PH+ vattnet har under veckan blivit allt grumligare och grumligare. mvh Per

Poolgiganten

Utloggad Shannonz

SV: iDip Hjälp !!!
« Svar #1 skrivet: september 19, 2018, 05:30:00:00 »
Jag skulle vilja veta om kunskapen inom denna webbplats om uppgifterna faktiskt delas eller inte, för att jag vill ändra informationen.

Utloggad Fredde-Gbg

SV: iDip Hjälp !!!
« Svar #2 skrivet: september 19, 2018, 09:22:21:21 »
Jag skulle vilja veta om kunskapen inom denna webbplats om uppgifterna faktiskt delas eller inte, för att jag vill ändra informationen.

?

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan