VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Bygger poolkungen miljöpool vid vilken lägsta temp kan linern sättas?  (läst 1746 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad projektflytKonsult

Hej
Bygger en pool nu och känner mig stressad när kylan faller på, vi har i Stockholm nu torrt väder med 5gr på morgonen och 12-14gr på dagen med sol, hur länge tror ni jag har på mig för linermontaget innan det blir för kallt? jag bygger stommen i veckan.
Frågan är om man ska stämpa upp väggar och sätta plyfa mot jordmassorna och täcka med plåtar eller köra på?!

Poolgiganten

Utloggad Poolbutik

Vi sätter aldrig en liner om det är under 17 grader. De gånger det fungerar vid lägre temperatur är om kunden har fjärrvärme, så det finns obegränsat med varmvatten.
Du får inte bort alla veck som är från när linern transporterades ihopvikt om den monteras vid lägre temperatur.

Utloggad projektflytKonsult

Ok, point taken! Har fått många svar alla olika med för och emot, varmvatten har jag hyffsat gott om iaf.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan