CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Kvd spabad  (läst 5587 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christian Uppsala

  • Gäst
Christian Uppsala
Kvd spabad
« skrivet: maj 08, 2014, 23:19:33:33 »
Hej
Jag vill ha ett spabad på min nya altan och har kikat på kvds auktioner. Den har Balboa styrenhet.
Nån som vet nåt?
Är det skit eller inte?
Jag är ju rookie på det här.
Jag vill ju ha ett kvalitetsbad men har inte råd med närmare 100.000kr.
Kanske nån som har andra tips?
« Senast ändrad: augusti 21, 2014, 14:13:48:48 av Rickard »

Poolgiganten

Tony Andersson

  • Gäst
Tony Andersson
SV: Kvd spabad
« Svar #1 skrivet: juli 09, 2014, 19:26:57:57 »
Ang. KVD-auktioner så vill jag verkligen varna för dessa SPA. Jag köpte ett sådant för att sedan när jag kontrollerade sanningshalten i auktionstexten märkte jag att det mesta var lögn. Vid det tillfället så kallade dem sina badkar Balboa Nordic Gold vilket visade sig vara olagligt. Spabadet var inte alls från Balboa utan det namnet hade tydligen bara tagit för att de ville att det skulle låta bra. Jag kontaktade KVD och hävde auktionen samt att jag kontaktade Balboa i USA som skulle gå vidare med ärendet som varumärkesintrång. Balboa gör inte alls spabad utan bara kontrollsystem. Säljaren heter har nu ändrat namn till Nordic Gold men många lögner kvarstår såsom att spabadet är tillverkat och designat i Sverige för nordiskt klimat, hur kan man göra det när man har ett nystartad AB med knappt någon verksamhet.. Fortfarande också många detaljfel i texten..

Edit: raderat personamn och företagsnamn, med hänvisning till regelverket. /Admin
« Senast ändrad: augusti 21, 2014, 14:14:25:25 av Rickard »

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag