CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?  (läst 9624 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Henry Porter

  • If you don't belive there is a price for this sweet paradise, just remind me to show you the scars
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Halmstad
  • Antal inlägg: 564
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • To live outside the law YOU must be honest
    • Visa profil
SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #10 skrivet: november 03, 2009, 12:43:43:43 »
Spabad utan "Ace of Spade" med Mötorhead funkar helt enkelt inte O0
 förutom när tanten har tjejträff då behövs ingen stereo dom för mer liv än dom som åker loopen på Liseberg ;D ;D ;D

Ett riktigt örhänge den där låten. Hörde den för ett tag sen på radion och man blir verkligen påmind om vilken kvalitet det är på grejerna. I got mine från antother perfect day är annars en favorit från deras repertoar, men den kanske spelas den också... Om inte så lägg till den på spellistan O0
40m2 betongpool
Hayward swimclear 425sq.ft patronfilter
Pentair whisperflo 3/4hp WFE-3
Zodiac LM3-24 SVG
Dolphin superkleen poolrobot
Gullberg&Jansson 13,8KW
TF Testkit
1 fru
två döttrar o en katt som heter Hillbom!

I'm looking for a place that's going to animal my soul,
knit my return, bathe my foot, and collect my dog.
Commission me to sell my animal to the bird to clip
and buy my bath and return me back to the cigarette!

Poolgiganten

Utloggad Söderberg

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #11 skrivet: november 06, 2009, 01:04:07:07 »
Ok, jo det är ju bekvämt med stereo i spat, men kostnaden är ibland lite för mycket, för 10 000 får man en bra anläggning och den kräver inte värme utan snarare kyla, bara det är torrt så trivs den. Vet en som kopplade in bas och högtalare och satt i takfoten på huset, blev ett jäkla tryck, för bara någon tusenlapp! Men han kunde ju inte välja musik efter ett tag, då fick han gå in och trycka på cd spelaren.

Utloggad Steffe

SV: Är det värt att lägga extra pengar på stereo i spabadet?
« Svar #12 skrivet: november 06, 2009, 08:49:27:27 »
MÅSTE HA STEREO!!!

Jag skulle inte kunna tänka mig mitt spabad utan stereo. Aldrig i livet! Det är ju halva grejen. Att sätta högtalare utanför karet ger inte samma effekt som i själva karet. Ok om man bara skall lyssa på musik när grabbgänget är över och man dunkar på som fan, men när man är själv i karet och vill njuta av sin favoritmusik så skall högtalarna vara i karet. Spabad med stereo är nog den bästa investeringen jag gjort känns det som. Har I-pod dockning, I Gb internmitte där man kan spara musik, aux ingång, CD-spelare och radio på min. Helt underbart att bara kunna sitta i karet själv, slänga på lite go hårdrock och bara välja mellan låtarna m h a fjärrkontroll.

Kontenta: Köp spa med stereo. Dock skall nämnas att jag lyssnar väldigt mycket på musik annars (jag lyssnar alltid på stereo när jag badar i karet). För någon som ej gör detta så kanske stereo kvittar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag