VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Nyinköpt spa går ej igång  (läst 1515 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Garpen82

Nyinköpt spa går ej igång
« skrivet: juni 19, 2019, 20:57:51:51 »
Hej.
Jag har precis byggt in och installerat ett dimension one chairman2, men efter att jag fyllde på vatten enligt instruktion och startade igång den får jag upp felkod flo-tillstånd.
Är det någon som vet om jag har gjort nått fel? båda pumparna till bubblorna drar igång men den vill inte värma, misstänker att det är cirkulationspumpens jobb?
Det finns 2 handtag/pumpar till varje pumpmotor som man kan dra upp och ner, i uppeläge så kommer det bubblor men inte när dom är i nereläge. Prövade dom för att se om det är något med luftning som behövs men gav ingen skillnad tyvärr.Läser jag felkoderna så står det bara kontakta support men dom har inte öppet och jag vill ju självklart få igång den så fort som möjligt för att få premiärbada =)

Mvh Jonas - ny på forumet.
Ps. Har sökt men hittar ingenting

Poolgiganten

Utloggad bicepscurlaren

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 10
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Happy wife, happy life!
    • Visa profil
SV: Nyinköpt spa går ej igång
« Svar #1 skrivet: juni 27, 2019, 02:12:42:42 »
Har tyvärr inget svar  <dontkn>
Har det löst sig nu?

Utloggad Marreheterjag

SV: Nyinköpt spa går ej igång
« Svar #2 skrivet: juni 27, 2019, 08:24:27:27 »
Har sett detta i forumet tidigare, ofta brukar det vara fel inställning på SPA-badet, försökt att få tag i teknisk support för märket och kontrollera inställningarna då detta har löst liknande larm  O0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag