VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Pooloffert basic 8 7.25*4.60- är det här ok?  (läst 2851 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Jojo02

SV: Pooloffert basic 8 7.25*4.60- är det här ok?
« Svar #20 skrivet: maj 24, 2020, 20:59:04:04 »
Kan inte svara på om priset är ok eller inte men spontant ser det vettigt ut, men vet inte vad det är för typ av pool. Det enda jag kan säga är att saker brukar tendera att kosta mer än vad man räknade med. I mitt fall blev det trallen som sprang iväg i pris.

Vi köpte en jf delux väldigt spontant på en höstkampanj, när våren kom insåg jag att kommunen inte tillät att ha den stående så det blev till att gräva ner den. (Ångrar jag inte alls)
Poolen står på xps så isolerad underifrån. Jf återfylls inte runt sidorna så luftspalten hjälper också att tillföra värme.
Beroende på om allt måste vara prefekt på en gång, vi började med att gräva ner, bygga pool och trädäck, tecknade poolpris på vår fjärrvärme och fyllde poolen med varmvatten. Året efter köpte vi pooltak fortfarande varmvatten i uppstart, taket bevarade värmen väl hela sommaren, förra året köpte vi värmepump och började fylla med kallvatten istället. Taket är den bästa investeringen, när vi räknade på vad annan täckning eller staket (som inte är så kul mitt i trädgårn) så blev det inte så mycket dyrare.
JF storpool 3,6x6,1x1,32m
Pooltak från albinox, Klasik B
Poolvärmepump Poolteam LX09CIE 9kW INVERTER WIFI

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan