CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Val av pooltaksfirma  (läst 1149 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ducki

  • Gäst
Ducki
Val av pooltaksfirma
« skrivet: april 27, 2020, 10:51:02:02 »
Vi ska försöka hitta ett lågt/medelhögt tak till vår pool med de (tydligen) ovanliga måtten 6x4m. Tycker det är jättesvårt att vet vilken leverantör man ska välja, verkar finnas en och annan oseriös där ute om man läser recensionerna.

Finns det någon som verkligen rekommenderas? Eller tvärtom verkligen INTE rekommenderas?

Vad är det viktigaste att tänka på enligt er?

Poolgiganten

Utloggad Swefredrik

SV: Val av pooltaksfirma
« Svar #1 skrivet: april 27, 2020, 22:01:23:23 »
Poolsweden fastnade vi för, fungerade mycket bra och var seriösa. Popp serien kan du få skräddarsydd efter dina mått.

Utloggad Klagshamn

SV: Val av pooltaksfirma
« Svar #2 skrivet: maj 12, 2020, 09:35:05:05 »
Jag valde Bumerang Pooltak och det har fungerat klockrent. Jag fick fel skena till motorstyrningen men det löstes på en vecka så hade jag rätt skena utan kostnad dessutom fick jag gratis 1,6 m längre skenor eftersom jag beställt för kort och fabriken beklagade missödet.
Det är skönt att bada på natten i egen pool och 29 grader varmt och ute är det bara 7 grader
Klagshamn

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag