CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Jordfelsbrytare löser ut direkt. Nytt spabad  (läst 8266 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad D.willman

SV: Jordfelsbrytare löser ut direkt. Nytt spabad
« Svar #10 skrivet: augusti 04, 2016, 00:02:24:24 »
Kontaktade åf direkt ang problemen med displayen samt kortslutningen i slutsteget, servicepersonal är tydligen på semester så det verkar svårt att fånordnat på momangen...
Jag ska ringa dom igen imorgon då tålamod börjar dala... åf (stuvbutiken karlstad) menade att jag kunde kommanin och hämta en tub med tätmassa sålänge. Jag tycker det känns fel att ge sej på att laga fabrikationsfel då dom kan vända det emot mej vid eventuella dispyter (?)

Poolgiganten

Utloggad TheSwede

SV: Jordfelsbrytare löser ut direkt. Nytt spabad
« Svar #11 skrivet: augusti 04, 2016, 08:43:37:37 »
Jag påpekade att det läckte lika dant på mitt till säljaren. Han tyckte det var bra att jag förebyggde mer problem. Du har ju inte gjort någon förändring. Att du tätar vid panelen har ju inget med funktionen av panelen att göra. Tråkigt att dom har semester.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag