CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Sönderfruset spabad  (läst 14686 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mcajver

SV: Sönderfruset spabad
« Svar #10 skrivet: mars 12, 2011, 17:13:41:41 »
Då var det väl dax att dra igång prylarna så smått igen. Hadde en del läckage under förra säsongen men inte värre än man fick fylla på lite då o då, men fixas ska det göra ändå. Reningen jag monterade var kanon men funderar ändå att montera ett externt sandfilter som jag köpt på loppis. Det är ju så effektivt.

Poolgiganten

Utloggad nejo

SV: Sönderfruset spabad
« Svar #11 skrivet: juli 21, 2011, 23:44:40:40 »
Hej!
Jag är bara nyfiken över hur det har gått med ditt spabad, fungerar det som det ska? Anledningen är att vi köpte ett hus med tillhörande spabad som visade sig vara sönderfruset. Vi har kört på din linje och beställt från spacomponents vilket har fungerat finfint. Det jag är orolig för är att det verkligen ska fungera i längden med dessa lagningar. Spabadet är av någon okänt kinesisk variant, pumparna fungerar fint då vi lyckades få ett skönt bad i våras innan vi upptäckte att vattnet var borta dagen efter och att det frusit sönder....

Mvh Ny spabadsägare med otur....

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag