VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: problem med stenmjölsbädd  (läst 3223 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad henkoenko

problem med stenmjölsbädd
« skrivet: mars 24, 2010, 19:52:27:27 »
Hallå allihopa.. Har precis köpt mig en polyeten pool 4x8 fr. poolkungen:) har lite funderingar på om det är någon här som byggt en sån på stenmjölsbädd? om det är det har det varit några problem?? har hört att träsargen man bygger in i stenmjölsbädden kan komma att synas,hur är det möjligt?? personen ifråga menar att man måste bygga poolen på betongplatta för att få ett bra resultat hur kommer det sig då att poolkungen själva säger att man kan göra på båda sätten???  tacksam för svar

Poolgiganten

Utloggad John_G

SV: problem med stenmjölsbädd
« Svar #1 skrivet: mars 25, 2010, 10:34:12:12 »
Hallå allihopa.. Har precis köpt mig en polyeten pool 4x8 fr. poolkungen:) har lite funderingar på om det är någon här som byggt en sån på stenmjölsbädd? om det är det har det varit några problem?? har hört att träsargen man bygger in i stenmjölsbädden kan komma att synas,hur är det möjligt?? personen ifråga menar att man måste bygga poolen på betongplatta för att få ett bra resultat hur kommer det sig då att poolkungen själva säger att man kan göra på båda sätten???  tacksam för svar

Reglarna i botten borde väl täckas med någon form av cellplast el likn.? Kompisen byggde på detta sätt och de syntes inte. Inte från Poolkungen iofs men själva botten borde bygga på samma princip.
Spa Sundance Capri 880

Utloggad henkoenko

SV: problem med stenmjölsbädd
« Svar #2 skrivet: mars 25, 2010, 16:46:13:13 »
tycker inte det jag med men skulle vara kul om nån som byggt samma pool kunde ta bort mina misstankar så jag kan göra som jag tänk alltså lägga stenmjöl ???

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan