CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Massimo spa med Balboa display ca 6 år gammalt .Startar ej efter stoppat själv  (läst 869 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Roberth74

Hej !
Skulle gå ut och bada igår .Har ej gjort det sedan feb-19 .Vattnet hade gått ner under cirkalations nivå.Jag fyllde på men inget funkar nu.Bryter jag strömmen står det Pr som det ska men cirkalationen startar ej. Trycker jag på knapparna light,jet1,jet2 eller 3 så tänds de men inget händer ungefär som det har låst sig på något sätt någon som vet hur man kan få igång det ? Alltid haft det på 40 grader och det går sänka värmen upp och ner lampan lyser emellan att värmen är på men det värmer ej.Så i displayen ser allt ok ut men inget händer.Någon som har en lösning ? Skicka gärna mail till rh@sse.se.
Spa är köpt på bauhaus och har display Balboa med knappar till vänster högst upp knapp light brevid mode sedan under den jet1 jet2 jet 3 efter det kommer displayen med grader och efter den värme upp och ner.
mvh
Robert H

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag