CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: 85 000 kr rimlig offert på grävning  (läst 4808 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mandg

SV: 85 000 kr rimlig offert på grävning
« Svar #10 skrivet: juli 08, 2019, 11:24:44:44 »
är svårt att jämföra då förhållandena är olika för olika tomter, personer etc. Men i mitt fall så ringde jag en lokal grävare som i sin tur hade kontakt med en lastbilsåkare som tog hand om massorna och kom med bärlager.

Jag betalade inte svart.

Hade jag inte gjort mycket jobb själv hade det säkert blivit dyrare, men det känns som om man väljer en mindre firma som bara skall gräva ett hål så blir det billigare...Nu hade jag turen att ha tillgång till padda etc själv...Blir naturligtvis dyrare om grävaren skall hyra in den, hämta osv...


Poolgiganten

Utloggad hemirg

SV: 85 000 kr rimlig offert på grävning
« Svar #11 skrivet: juli 08, 2019, 12:36:26:26 »
är svårt att jämföra då förhållandena är olika för olika tomter, personer etc. Men i mitt fall så ringde jag en lokal grävare som i sin tur hade kontakt med en lastbilsåkare som tog hand om massorna och kom med bärlager.

Jag betalade inte svart.

Hade jag inte gjort mycket jobb själv hade det säkert blivit dyrare, men det känns som om man väljer en mindre firma som bara skall gräva ett hål så blir det billigare...Nu hade jag turen att ha tillgång till padda etc själv...Blir naturligtvis dyrare om grävaren skall hyra in den, hämta osv...
Förlåt  :( , jag ska givetvis inte antyda att du betalade svart utan att ha en aning om det  :-X
8x4m Aqvispool med pooltak, saltklorinator, UV och fjärrvärme.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag