VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vad ska jag välja?  (läst 1238 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pooltjejen

Vad ska jag välja?
« skrivet: maj 08, 2017, 19:52:03:03 »
Vi håller på att bygga en altan och tänker ställa dit ett spabad. Har kollat på flera ställen men blir inte klok på vad jag ska välja. Tolkar det som att Nordic är en känd tillverkare med god kvalitet, vilket innebär att de är dyra. Har tänkt mig ett Nordic Comfort XL, men känner att det kanske är lite dyrt. Vill ju ha ett njutnings-spa där jag kan ligga eller sitta, men det är klart att jag gärna vill ha både massagejets och kvalitet. Jag är 170 cm och min man knappt 190 cm. Har förstått att detta också är viktigt för att få plats ordentligt. Har tittat på DenForm och på TradeMax olika modeller Plaza, Jupiter och Earth. Vill inte gärna gå över 50.000, vilket gör att jag inser att det blir ett ganska litet spa, tills jag hittade TradeMax. Nu skulle jag vilja veta om någon har konkreta erfarenheter av modeller, service och kvalitet på de modeller jag tittat på, eller om det finns modeller jag missat. Jättetacksam för svar.

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan