VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Folkpools kampanj - hjälp mig övertala min man ;)  (läst 1266 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Little miss sunshine

Flyttade från hus med pool förra året och saknar den oerhört. Det gör min man också men han är mer övertygad än jag att det kommer bli alltför kostsamt - hjälp mig att övertyga honom (han kan detta året inte göra något fysiskt ansträngande arbete så vi behöver ta hjälp)

Undrar om någon kan hjälpa mig beräkna ungefärliga kostnader om vi skulle köra på Folkpools kampanj (se nedan). Vi kommer att behöva gräva bort en kulle av lerjord (motsvarande poolens storlek lite drygt)  för att kunna ställa ovanmarkpoolen i markplan - det som grävs bort kan vi själva använda så ingen bortforsling behövs - vad kan det gå på tro?

Vad saknas i paketet förutom värmepump? Och ser ni något i den montering som ska ingå som innebär att vi blir stående med halvfärdigt jobb?

Vi kommer att bygga ut altanen som det blir ett pooldäck runtomkring och bredvid cirka 30 kvadratmeter ´med ribbstaket för insynen - hur tusan räknar en ut kostnaderna för det - virke och timpenning till extrajobbande snickare? Skippa altanfrågan om den är felställd i detta forum. Men resten, vad tror ni?

 Jubileumspriset 111 000:- gäller följande poolpaket:

Poolstomme Classic Original 3,5 x 6,5 std
Lejdare, sargmontage 3-steg fällbar
Liner Classic Basic 3,5x6,5 turkos
Sandfilterpaket Powerline 35 inkl filterglas
Anslutningspaket Basic för 1-fas pump
Polyetenrör PEL 50 x 4,6 mm (40mm inv) 30 m
Standardöverdrag Folkpool 3,5 x 6,5 m
Kemi & poolvårdpaket Basic med 9m bottensugslang
Isolerande vägg- och bottenmatta

 I montagepriset ingår: grundmontering av poolstomme, linerläggning, installation av vitgods, lejdare, filteranläggning och standardöverdrag.


Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan