Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Vart köpa reservdelat till ett kinesiskt spa-bad  (läst 1269 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tjuröga

Vart köpa reservdelat till ett kinesiskt spa-bad
« skrivet: december 10, 2022, 16:28:04:04 »
Hej!

Först och främst vill jag bara tydliggöra att spa-badet ingick när jag köpte huset, så jag kan inte skylla mig själv nu  ;D

Det är så att jag har ett spa ifrån JNJ-spas, där jag behöver byta ut några jetar då de spruckit och börjat läcka. Har kontaktat tillverkaren minst 5 gånger utan att de svarar.

Hur ska jag göra? Vill helst inte skorta spat då det fungerar väldigt bra annars.


Poolgiganten

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5535
  • Total likes: 479
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Vart köpa reservdelat till ett kinesiskt spa-bad
« Svar #1 skrivet: december 14, 2022, 08:01:19:19 »
Går det inte plugga dem på nåt sätt?
Personligen har jag aldrig varit någon stor fan av just de där munstyckena, tycker bara att det bullrar när man vill ha det lugnt och skönt.
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad tjuröga

SV: Vart köpa reservdelat till ett kinesiskt spa-bad
« Svar #2 skrivet: december 14, 2022, 14:57:55:55 »
Går det inte plugga dem på nåt sätt?
Personligen har jag aldrig varit någon stor fan av just de där munstyckena, tycker bara att det bullrar när man vill ha det lugnt och skönt.

Menar du med skruvplugg eller väv och epoxy?

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5535
  • Total likes: 479
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Vart köpa reservdelat till ett kinesiskt spa-bad
« Svar #3 skrivet: december 16, 2022, 11:37:56:56 »
Det beror ju på var det läcker.
Jag menar bara att det kanske inte är livsviktigt att alla munstycken fungerar, bara de inte läcker.  <dontkn>
Har aldrig lossat ett munstycke själv, men har förstått att det ska gå göra inifrån, då borde man kunna se var det läcker?
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan