CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Runt South Seas Spa (Artesian) - socialt optimalt och barnvänligt!  (läst 2400 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Dischman

Runt South Seas Spa (Artesian) - socialt optimalt och barnvänligt!
« skrivet: september 22, 2013, 23:19:49:49 »
Måste bara dela med mig av mina högt ställda förväntningar som överträffades direkt. Igår fick vi vårt runda South Sea Spa från Artesian. Har hela tiden sneglat mot ett runt bad då vi på en relativt begränsad yta ville kunna bada så många som möjligt och dessutom med små barn utan problem. Snacka om jackpot. Efter hemleverans, påfyllning och inkoppling kunde vi 12 timmar senare hoppa ner ett helt gäng och inviga badet. Grym känsla! Idag badade vi sen tre vuxna och fyra barn varav den minsta är två år som enkelt också hittade en bra plats att sitta på. Det här badet känns oerhört socialt och prisvärt. Alldeles lagom med funktionalitet, olika typer av platser och jäkligt läcker belysning! Så om man vill ha ett optimalt bad att dela med familj och vänner snarare än egna liggstolar rekommenderar jag varmt det här runda alternativet! Skulle vara jäkligt kul att höra om det är någon mer som har ett sånt här bad (627M DX deluxe) eller annan rund modell för den delen och höra vilka fördelar och nackdelar ni upplevt med ett runt bad!?

Edit, raderat leverantörens namn då denna typ av inlägg ofta görs av företagen själva. Första inlägg med leverantör nämnd flera gånger, och dessutom med varma tack från kunden är typiska. Om jag har fel i detta specifika fall ber jag om ursäkt. Kommentarer på detta lämnas via PM till mig: Admin
« Senast ändrad: september 24, 2013, 06:21:12:12 av Rickard »

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag