VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Ny på spabad  (läst 27954 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ziggy

  • Expert
  • *****
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 177
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Artesian Dove Canyon - I love it!
    • Visa profil
SV: Ny på spabad
« Svar #20 skrivet: februari 06, 2010, 19:55:12:12 »
Light !?

Har vi tappat dig? Nyfiken på hur det går för dig....?!..?

Poolgiganten

Utloggad Light

SV: Ny på spabad
« Svar #21 skrivet: februari 08, 2010, 14:52:04:04 »
Tack för alla tips och råd! Verkligen toppen.  O0

Det går ganska bra för mig, tror jag! :) Ju mer jag läser desto mer förstår jag och desto bättre kan jag se vad jag vill få ut av mitt spa.

Det kommer bli ett spa med liggdel, så tyst som möjligt och välisolerat för bra ekonomi. Kommer åka runt lite till olika säljare och börja spana live. Vi håller på och renoverar lite hemma också så inte hunnit iväg ännu..

Har spanat ut plats på tomten där badet skall stå.. Man blir grymt sugen att ha det på plats när man ritar upp i huvudet hur det kommer bli! :) Och kidesen kommer älska det!!

// Fredrik

Utloggad badarn

SV: Ny på spabad
« Svar #22 skrivet: mars 03, 2010, 20:24:22:22 »
Om du får möjlighet att provbada innan du köper GÖR det. Du kommer bli förundrad hur stor skillnad det är mot att "torr" sitta. Kolla om butiken kan fylla upp mer än ett så du kan jämföra. Lycka till!!

Utloggad magpk

SV: Ny på spabad
« Svar #23 skrivet: maj 02, 2010, 19:51:15:15 »
Jag är också rätt ny SPA ägare men har hängt en del på jänkarforum.

Märken JAG skulle titta på är:

Dimension One
Hotspring
Artesian
Catalina
Hydropool
(Ingen speciell ordning på dem här)

Dimension One och Hotspring har flera serier, typ en "top of the line", en "medium" och en lite billigare serie. (de andra tillverkarna kanske har likadant, men det är de två jag kollat mest)
Google är din vän.

Hur är det nu, får man posta länkar till de som säljer ovan bad eller blir det reklam?

Själv har jag ett Hotspring Limelight Pulse.

Är inte Arctic spas helt unika vad det gäller deras sätt att isolera sina kar? De borde väl tillhöra toppen av spas eller? jag har mkt svårt för att bestämma mig för vilket kar man skall ha snälla hjälp!!!

mvh Magnus

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag