CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY  (läst 7044 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

John Lindström

  • Gäst
John Lindström
Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« skrivet: augusti 25, 2020, 14:55:23:23 »
Jag känner att jag vill rekommendera Lars Sjöland och hans LIVINGQUALITY då jag har fått fantastisk support!
Har ett pooltak på min 8*4 pool som började kärva och det var nästan omöjligt att rulla en sektion.
Listade ut att jag hade ett bumerang tak och efter lite sök så hittade jag Lars och slog en signal.
Även om han inte sålt taket så kontaktade han fabriken inom 24 timmar och sedan såg till att jag fick nödvändiga reservdalar skickade.
Mitt tak är 10 år gammalt och inom ett par veckor så hade jag delarna i min hand.
Absolut fantastiskt med en person som hjälpte mig så vänligt och att reservdelar till ett 10 år gammalt poolskydd fanns i lager!
Rekommenderas varmt!
Tack Lars!

Poolgiganten

Michael Hübbert

  • Gäst
Michael Hübbert
SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #1 skrivet: december 16, 2020, 08:41:00:00 »
Hej, jag kan också rekommendera Lars och Living Quality.
Vi har en pool 4x8 m sedan i våras och jag tvekade länge mellan plåt och tak. Det blev ett pooltak efter febrilt googlande och hittade då Living Quality. Beställde ett Tak Zebra 1 från Bumerang i Tjeckien, monorail, 4 förmonterade sektioner, klarplast mm för 128 tkr. ink frakt Leveranstid 9 veckor. Under tiden fick jag löpande info från Lars ang status från fabriken. Fick taket i måndags (14 dec 2020) och med hjälp av min son så monterade vi det på cirka 4 tim. Det är lätt att montera men tungt att bära på plats, i synnerhet sista sektionen som är störst. Största tidstjuven är tiden för att skruva isär emballaget, väl emballerat.  Jag är Supernöjd! Ett exempel på ett lyckat köp!   Jag kan verkligen rekommendera köp från Living Quality.

Utloggad LivingQuality

SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #2 skrivet: december 16, 2020, 10:12:36:36 »
Tack snälla Michael för de vänliga ordern. OBS det var ett Zeta1 monorail du köpte
Så som du beskriver vår kontakt vill jag göra mitt allra bästa för att serva mina kunder både före och efter leverans och som i Johns fall även efter 10 år
Lars Sjöland
LivingQuality pooltak i Sverige AB

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5545
  • Total likes: 481
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #3 skrivet: december 17, 2020, 08:17:44:44 »
Man får väl anta att du fick betalt för reservdelarna?
På inlägget kan man nästan förstå att det var gratis.  ;)

Man kan ju undra vilken typ av affärside de aktörer har som inte hjälper sina kunder så länge de kan ta betalt för sina tjänster?
Men så kanske det är i många fall, är det "småpengar" inblandade så är det lättare att säga, tyvärr, vi kan inte hälpa dig.  <dontkn>
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad LivingQuality

SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #4 skrivet: december 17, 2020, 09:17:32:32 »
John beställde 4 hjul. Dessa fick han gratis trots att jag betalade fabriken Sen beställde John 12 till och dessa fick han betala till samma pris som jag betalade fabriken. Jag bjöd på frakten.
Det var min service. Så länge det går att få fram reservdelar till gamla pooltak så kommer jag att servar alla kunder. Mindre grejor tar jag inte betalt för men är det större grejor så blir det självkostnadspris.
Denna servicen är ovärderlig för mitt lilla företag och det är ett sätt att göra mina kunder nöjda hela pooltakets livslängd.
Lars

Utloggad Oneill

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 411
  • Total likes: 122
  • Kön: Man
  • Det blev bad i maj 2019
    • Visa profil
SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #5 skrivet: december 17, 2020, 14:24:36:36 »
John beställde 4 hjul. Dessa fick han gratis trots att jag betalade fabriken Sen beställde John 12 till och dessa fick han betala till samma pris som jag betalade fabriken. Jag bjöd på frakten.
Det var min service. Så länge det går att få fram reservdelar till gamla pooltak så kommer jag att servar alla kunder. Mindre grejor tar jag inte betalt för men är det större grejor så blir det självkostnadspris.
Denna servicen är ovärderlig för mitt lilla företag och det är ett sätt att göra mina kunder nöjda hela pooltakets livslängd.
Lars

En sådan kundsupport genererar pengar då du blir rekommenderad vidare.
Mig kunde du inte hjälpa då jag köpt tak från annat håll men tillsammans kom vi fram till en lösning som fungerade bra för båda vilket jag är mycket tacksam för.
Jag har själv rekommenderat dig till andra och beställning kommer att komma inom kort.

Fler skulle ta hand om sina kunder som du Lars så skulle det vara mycket trevligare och precis som du säger småpengarna bjuder på men du kommer alltid tjäna in det i det långa loppet på nya affärer.
Keep up the good work!
Thermopool 4x8m med helgaveltrappa, persia grey liner, rosfria detaljer, RGB- LED belysning, Värmepump KMP-Smart 12, UV-lampa, Pooltak Flat R1 från Qualitypool. Styrning av pool och belysning via Fibaro
Byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=14932.0

Utloggad TommyC

SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #6 skrivet: december 19, 2020, 09:33:18:18 »
Bra service och ställa upp för kunderna är säkert väldigt bra för verksamheten på lång sikt. Konstigt att så få verkar förstå det  <hmm>
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad Rickard

  • Rickard Marklund
  • Administrator
  • Dignitär
  • *****
  • Stad/land: Piteå
  • Antal inlägg: 5545
  • Total likes: 481
  • Kön: Man
  • Grundare och ägare av forumet
    • Visa profil
    • Besök gärna vår webshop för energibesparing.
SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #7 skrivet: december 20, 2020, 06:40:53:53 »
Tror det är enklare att agera på det sättet i ett litet familjeföretag, på större företag med anställda skulle nog pengarna fort ta slut om det var fritt fram för alla att skänka bort prylar.
Och, det fungerar ju bara så länge verksamheten i stort är lönsam.
Som jag ser det är det en ren affärsmodell, ta mer betalt än man behöver för vissa varor (kompletta pooltak) för att kunna erbjuda en bra "gratis" service när det gäller eftermarknad och support.
Vissa kunder tycker säkert det är bra, medan andra hellre köper billigast möjliga pooltak, och är beredda att betala även för reservdelar den dag det finns behov av det.

I vår webbshop försöker jag vara så billig som möjligt, men jag tar betalt för fraktkostnaden, och förpackningsmaterial (även om just förpackningen inte är specificerad så är den inbakad i priset).
Att hjälpa missnöjda kunder eller kunder som upplever sig ha ett problem, gratis, eller billigt - tror jag är en bra strategi oavsett vad man håller på med, om man har råd.
« Senast ändrad: december 20, 2020, 06:44:19:19 av Rickard »
Driver webshopen www.energibutiken.se

Egen företagare: www.poolforum.se, www.varmepumpsforum.com, www.atvforum.se och www.energioffert.se
Pool från Svenska poolfabriken, 4 X 8 meter, Poolrening med CYA-fria Saniklar – Tempo Sticks.
Värmer med en Nibe 1255-12 kW jordvärmepump + 14.4 m2 Texsun solfångare till ca 32°C.
ORT: Piteå
Vår byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=7.0

Utloggad B-urangpooltak

SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #8 skrivet: mars 17, 2021, 12:02:26:26 »
Jag känner att jag INTE vill rekommendera Lars och Bumerangpooltak/LivingQuality.
Köpte ett tak av Lars förra säsongen-20 som började rosta på olika ställen popnitar och insexskruvar,inte alla men kanske hälften,då hälften av nitar/skruvar inte rostar och inga trallskruvar rostar så misstänker jag att det är ett kvalité problem.
Lars har lovat i snart 9 månader att åtgärda detta men nu bestrider han mina krav på att fixa dom rostiga nitarna.
Mycket tråkigt men jag känner att jag vill dela med mig av detta inför pool-säsongen -21

Lars bad mig registrera mig på detta forum för att berätta hur bra hans tak är vid köpet,nu är det gjort.


Utloggad LivingQuality

SV: Fantastisk support av Lars och LIVINGQUALITY
« Svar #9 skrivet: mars 17, 2021, 14:57:38:38 »
Bäste Anders
skriv ärligt vad problemet var att du fick rost på några nitar och skruvar på ditt pooltak. Lägg ut mitt svar till dig och beviset vad som troligt har hänt med dina nitar, skruvar  Obefogad smutskastning är inte seriöst bara för att du inte ville bortse från ditt eget ansvar Allt är inte reklamation
Lars Sjöland
LivingQuality

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag