VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Rekommenderar Sverigebadet från Spabadsbutiken  (läst 6847 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad barbar

Rekommenderar Sverigebadet från Spabadsbutiken
« skrivet: juli 29, 2010, 10:12:41:41 »
Detta mitt första inlägg är inte till för att göra reklam men då jag är så nöjd kan det uppfattas så  ;)

Jag har varit sugen på ett spabad i flera år men först i år blev det aktuellt då jag flyttat till nytt hus. Som så många andra har jag ägnat timmar på nätet för att hitta ett bra och prisvärt bad. Snabbt insåg jag att billiga spabad ofta är lika med tråkig med få små jets osv.

Tidigt fann jag att Sverigebad http://www.spabadsbutiken.se/spabad/vara-spabad/hawkeye-spas/ verkade väldigt prisvärt. Men till slut beställde jag ett Sverigebad. Innan vi bestämde oss fick hela familjen provbada helt själva en kväll.

Sverigebade kostar 89 000 kr och då ingår att de levererar och installerar den på plats, dessutom kommer de ut dagen efter för en grundlig genomgång och svarar på alla frågor.

Badet har
- 6 platser varav en rejäl liggplats.
- Led lampor
- Fontän
- Stereo (ingick tidigare, osäker om de ingår nu)
- 73 vattenmunstycken varar många är modell större.
- Startpaket med dyrt reningsmedel (Aqua finesse och Chlorifix)
- mm läs mer på länken ovan.

Igår var badet renat och klart och fast han som skulle hålla genomgången var försenad p.g.a. tidigare besök så kom han ut sent på kvällen för att vi skulle hinna bada. Hela familjen hoppade i och sedan badade vi till 22:30 vilken kanske inte var helt lyckat då mina två minsta barn är 2 och 4 år, men ända tills de började gråta av utmattning hade alla jättekul.

Jag skriver det här inlägget då ingen annan skrivit Sverigebadet som jag tycker är det absolut mest prisvärda badet på marknaden, men utöver ett stort bad ingår enastående service och hög kompetens. Dessutom pratar vi inte om ett billigt kinabadkar utan det kommer från välrenomerade Hawkeye Spas.
« Senast ändrad: februari 24, 2011, 19:31:33:33 av Fia »

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag