Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Förändring av forumet, annan struktur och klistrade trådar  (läst 2226 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Zenon

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Sverige
  • Antal inlägg: 686
  • Total likes: 22
  • Kön: Man
  • Pool / Bubbelpool
    • Visa profil
Förändring av forumet, annan struktur och klistrade trådar
« skrivet: augusti 01, 2018, 15:17:57:57 »
Jag skickade pm till Richard om detta och fick inget svar, så kikar med er andra vad ni tycker.
Jag har nu varit på forumet under några år, haft pool och badtunna / bubbelpool under 5 års tid, lärt mig mycket och intresse och driv finns.
Jag har märkt att samma frågor ofta kommer upp i trådar och inlägg, men att svaraden försvinner i mängden med tiden.
Jag hade önskar och velat haft mer klistrade trådar under varje kategori, och att vi som är aktiva och har intresse och kunskap, uppdaterar dom och fixar.
Jag har själv erfarenhet av att driva forum både som moderator och admin och har kunskapen.
Har också erfarenhet av strukturering och planering, både inom jobb men också privat.
Exempel jag önskar klistrade trådar "Slangar" "Pumpar" "Sandfilter" "Patronfilter" "Kemi mätare" "Klor" "Alger" osv osv.
Så det blir lätt att navigera, att hitta svar, och är tidssparande.
Intex rörpool 549cm*132cm = 25kubik, Bubbelpool nersänkt i soldäck.
Bergvärme som uppvärmning, 100kw värmeväxlare
Projektråd pool: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=11513.msg86633#msg86633
Projekttråd bubbelpool: http://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=11565.0

Poolgiganten

Utloggad 25° i vattnet

SV: Förändring av forumet, annan struktur och klistrade trådar
« Svar #1 skrivet: augusti 02, 2018, 01:20:00:00 »
Jag håller med , det kan upplevas rörigt som det är n u , bra synpunkter hoppas Rickard tar till sig detta !

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan