CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Erfarenheter av leverantörer  (läst 2582 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad joafog

Erfarenheter av leverantörer
« skrivet: april 22, 2009, 08:52:37:37 »
Hej!

Är i tagen att köpa en Palmyra pool och har två leverantörer jag tycker verkar seriösa och det är Poolmans och Goldfeeling. Någon som har erfarenheter av dessa leverantörer?

mvh

joafog
New Atlantic 7,3 x 3,6 x 1,3 ovanmark pool inbyggd i altan, Orilax PH30 VP

Poolgiganten

Utloggad thomaslakers

SV: Erfarenheter av leverantörer
« Svar #1 skrivet: april 22, 2009, 11:13:02:02 »
Hej!

Jag har ytterst lite erfarenhet av Poolmans och detta var innan jag bestämde mig för att köpa från Poolstore, men dom verkade trevliga, framförallt ägaren i Stockholm.

Är det så att du vill ha rekomendationer av andra leverantörer så kan jag efter att ha handlat av Poolstore varmt rekomendera dom och det vet jag att många andra som har köpt där även kan instäma med.

Lycka till i ditt val och begär in offerter från flera, granska dom noga och se vad du får för pengarna, kan skilljer väldigt mycket.

Mvh Thomas

Poolstore 4x10x1,5 med trappa Roman end classic 3,0x110, byggnadsår 2007 ej helt klar och blir det nog aldrig,Värmer med gullberg&jansson 13,8kw + VP CTC Eco heat 8,5 + vvx  Pahlens 75kw, rening sandfilter 600, pump victoria 3 fas 0,76kw, 1hk

Utloggad stensered

SV: Erfarenheter av leverantörer
« Svar #2 skrivet: april 22, 2009, 13:19:05:05 »
Har tidigare använt JF-Fritid för pool som var 3,6x7,3 samt 1,2m djup.
De gav mycket bra support och har mycket bra priser på pooler och tillbehör.

Har nu flyttat och bygger ny pool (friform) men den blir lite större och djupare. Då poolbygget är klart kan jag informera om även denna leverantör var bra.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag