CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Platssvetsad liner  (läst 1442 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad duley93

Platssvetsad liner
« skrivet: juni 11, 2020, 17:15:10:10 »
Han som skulle svetsa vår liner har blivit sjuk så nu söker jag efter alternativ om han inte blir frisk i närtid. Poolen är gjuten och finns i Kalmar. Någon som känner eller vet någon bra som inte tar hutlöst betalt?

Poolgiganten

Utloggad TommyC

SV: Platssvetsad liner
« Svar #1 skrivet: juni 12, 2020, 16:42:18:18 »
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Utloggad duley93

SV: Platssvetsad liner
« Svar #2 skrivet: juni 16, 2020, 09:42:02:02 »
Själv är bäste dräng  ;D
https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=4876.msg42265#msg42265


Ja jooo kanske börjar nästan närma mig det om jag inte hittar någon som kan göra det inom snar framtid.
Frågan då är ju vart fasiken man köper liner filt etc.
Han som skulle göra det är så svävande  För 2veckor sedan sa han inom 2 veckor och nu när jag ringer igen så säger han inom de kommande 4 veckorna. Från allra första början flaggade jag att det skulle vara färdigt för att sätta liner i mitten på maj början på juni. Då var det absolut inga problem.
« Senast ändrad: juni 22, 2020, 16:53:15:15 av duley93 »

Utloggad thisisJohan

SV: Platssvetsad liner
« Svar #3 skrivet: augusti 17, 2020, 20:48:59:59 »
Han som skulle svetsa vår liner har blivit sjuk så nu söker jag efter alternativ om han inte blir frisk i närtid. Poolen är gjuten och finns i Kalmar. Någon som känner eller vet någon bra som inte tar hutlöst betalt?
Han som skulle svetsa vår liner har blivit sjuk så nu söker jag efter alternativ om han inte blir frisk i närtid. Poolen är gjuten och finns i Kalmar. Någon som känner eller vet någon bra som inte tar hutlöst betalt?

Löste det sig till slut? Vilka firmor kontaktade du och vem var det som gjorde den sen?
4x8 pool med sundolitt block
Platssvetsad ALKORPLAN Touch Vanity

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag