CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Kmp smart poolvärmepump och webbgränssnitt samt drifttider.  (läst 1148 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad JGT

Kmp smart poolvärmepump och webbgränssnitt samt drifttider.
« skrivet: augusti 30, 2022, 23:23:47:47 »
Har en KMP smart poolvärmepump och kan se inlopp utlopps temp samt larm, via wifi och då mobilen. Men det ska finnas en mjukvara där man kan se drifttider för kompressorn mm via webben. Service killen har detta. Tips på vart man kan få tag på mjukvaran ?

Poolgiganten

Utloggad Oneill

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 411
  • Total likes: 122
  • Kön: Man
  • Det blev bad i maj 2019
    • Visa profil
SV: Kmp smart poolvärmepump och webbgränssnitt samt drifttider.
« Svar #1 skrivet: augusti 31, 2022, 09:07:08:08 »
Det beror lite på hur gammal pump du har och vilken app som passar med din wifi modul.
jag har appen invertertemp och min KMP är från 2018. jag kan komma in till extra menyer men jag ser tyvärr inte drifttider. däremot kan jag ställa in tider och temperaturer för kompressorn
Thermopool 4x8m med helgaveltrappa, persia grey liner, rosfria detaljer, RGB- LED belysning, Värmepump KMP-Smart 12, UV-lampa, Pooltak Flat R1 från Qualitypool. Styrning av pool och belysning via Fibaro
Byggtråd: https://www.poolforum.se/forum/index.php?topic=14932.0

Utloggad JGT

SV: Kmp smart poolvärmepump och webbgränssnitt samt drifttider.
« Svar #2 skrivet: augusti 31, 2022, 13:52:39:39 »
Ja det är samma för min del. Men service killen har ett annat program där han loggar in på alla pumpar via serienumret.  Och får då drifttid också..

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag