Klicka för pris Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Byta kopplingar skimmer och inlopp (plugga)  (läst 724 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad jasblo

Byta kopplingar skimmer och inlopp (plugga)
« skrivet: juni 29, 2021, 16:42:50:50 »
Någon som har tips på hur jag byter kopplingarna på skimmer och inlopp utan att sänka nivån?

Behöver byta ut mina kopplingar på dessa.

Tack!

Poolgiganten

Utloggad nyburjare

SV: Byta kopplingar skimmer och inlopp (plugga)
« Svar #1 skrivet: juni 29, 2021, 17:25:23:23 »
Jag använder medföljande pluggar till inlopp resp bottenplugg i skimmern , när jag har saknat eller inte hittat dessa har jag låtit munstyckena sitta kvar i inloppet då passar en vanlig spritkork perfekt och i skimmern har jag lagt en duk med en sten över

Utloggad TommyC

SV: Byta kopplingar skimmer och inlopp (plugga)
« Svar #2 skrivet: juni 29, 2021, 21:48:44:44 »
Liggunderlag/neoprengummi med en plan sten över fungerar bra på horisontella utlopp om man inte hittar passande pluggar. Vinterpluggar är en ofta använd term. Brukar finnas för breddavlopp och inlopp.
Platsbyggd plastpool 31 kubikmeter med inbyggd trappa och botten i tre olika nivåer. 720 W cirkulationspump. G&J 9,2 kW värmepump ställd på 31 grader. Lågt pooltak Atlanta med skjutlucka och uppfällbar gavel. Klorerar med veckoklorpuckar.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan