CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Köpt ett begagnat Salt Lake spabad från Svensk Badrumsinredning på auktion  (läst 2507 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad olasjo

Hej.
Jag har Köpt ett begagnat Salt Lake spabad från Svensk Badrumsinredning på auktion. Mitt 1a spabad.
Svensk Badrumsinredning lägger ut bl.a. inbytesbad på auktion.
Jag gav 31.000 + moms.

Jag går och väntar på leverans och känner mig lite nervös förstås, för vet ju inte om det funkar som det skall, osv.

Är det någon här som har erfarenhet av detta spabad?
Bra eller dåligt köp? Listpris var ca 200.000 kring 2016, men reella priset var tydligen kring 100.000.

Efter köpet såg jag på nätet att Svensk Badrumsinredning säljer kinabad från http://spa.bellagioluxury.com/index.php/spa/lineup.html . Så antar Salt Lake är kinabad det också. Känns ju inte helt OK.
Någon som vet vilket Bellagiobad som Salt Lake är isåfall?

Det använder sig av saltrening. Såg att 3 kg bromsalt kostar hutlösa 700 kr!  Måste vara möjligt att köpa billigare - nån som vet var? Får väl googla på ebay.

Är det någon som har en instruktionsmanual för badet? På Svensk Badrumsinrednings hemsida finns det inte. Jag har mejlat dem och bett dem skicka mig ett. Hoppas de gör det.

Tacksam för all info, tips och input.

(Se pdf-bilagan med produktbeskrivning av Salt Lake.)

Poolgiganten

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag