CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Vad har ni för skydd över era kidneyformade pooler?  (läst 2374 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Joakim Johansson

Jag har miamiroller över våran och är faktiskt riktigt missnöjd :/

Den går riktigt tungt att veva in, min sambo har ingen chans att klara av det själv.... Så är inte jag hemma blir de inget bad....
Där poolen är som bredast hänger alu-profilerna ner ordentligt, kanske därav det är tungt?
Så efter ha slitit av och på ett par gånger blir det helt skevt och man får justera så det är rakt igen..

Hur gör man?

Poolgiganten

Utloggad awasen

  • Dignitär
  • ******
  • Stad/land: Ekerö, Stockholm
  • Antal inlägg: 987
  • Total likes: 5
  • Kön: Man
  • Bara resten kvar nu då...
    • Visa profil
SV: Vad har ni för skydd över era kidneyformade pooler?
« Svar #1 skrivet: juli 24, 2014, 17:37:52:52 »
Vi har ett pooltak... Specialbeställt för att klara måtten på vår pool och monterat "snett" över poolen...

AQVIS Kidney 20, Dallas Excellence pooltak, bergvärme med Pahlens HiTemp 75kw, saltklorinator

Utloggad nyburjare

SV: Vad har ni för skydd över era kidneyformade pooler?
« Svar #2 skrivet: juli 24, 2014, 17:48:53:53 »
Jag har miamiroller över våran och är faktiskt riktigt missnöjd :/

Den går riktigt tungt att veva in, min sambo har ingen chans att klara av det själv.... Så är inte jag hemma blir de inget bad....
Där poolen är som bredast hänger alu-profilerna ner ordentligt, kanske därav det är tungt?
Så efter ha slitit av och på ett par gånger blir det helt skevt och man får justera så det är rakt igen..

Hur gör man?

Jag hade från början en rulle utan utväxling då går det trögt , byta denna mot en med utväxling stor skillnad, använder också silikonspray i spåret på aluminiumprofilen då o då

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag