VVS och Vattenshoppen Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Spela harpan
 

Författare Ämne: Erfarenheter av SBIs spabad AURUA serien  (läst 1536 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad magpk

Erfarenheter av SBIs spabad AURUA serien
« skrivet: november 26, 2018, 15:58:30:30 »
Är det någon som har haft ett spabad från Svenska badrumsinredningar under en längre tid och kan dela med sig om det varit några som helst problem med dessa?
Jag är själv inne på att skaffa Vancouver från dem.
Kinatillverkat vet jag att det är, men det behöver inte betyda att det är dåligt.

Själv har jag ägt ett D1 @home dream2 i 8år, det enda jag gjort med det är bytt huvudlampa 2ggr, cirkulationspumpen 1 gång. jetsen har väl ca en tredjedel kärvat.

Så man undrar lite om det finns något långtidstest av er här på forumet av kinabad i SBIs sortiment?
« Senast ändrad: november 28, 2018, 10:48:56:56 av magpk »

Poolgiganten

Utloggad magpk

SV: Erfarenheter av SBIs spabad AURUA serien
« Svar #1 skrivet: november 29, 2018, 14:06:48:48 »
Ok, ingen här som har ett Vancouver bad?
Men har hört mig för bland arbetskollegor och vänners vänner och där var ett par som har, enligt dem har det funkat klockrent iallafall de 2-3 åren de ägt det. Så jag beställde ett igår och hoppas på samma tur >rulla<
Har givetvis varit runt och kollat en hel del både på så kallade premiumbad och kina bad, måste säga att kineserna har kommit långt i utvecklingen, så idag är jag inte lika rädd att köpa ett som för kanske 5-10 år sedan.

Smaug

  • Gäst
Smaug
SV: Erfarenheter av SBIs spabad AURUA serien
« Svar #2 skrivet: december 01, 2018, 08:54:46:46 »
Jag har haft mitt Vancouver i 4 år snart.

Kuddarna har vittrat sönder och jag har fått nya på garantin, i övrigt har det fungerat felfritt. Sen är väl inte locket av den bästa kvaliteten, men tror att det funkar 2 år till i alla fall. Överdrag rekommenderas om du orkar.

Utloggad ChineseSpaParts

  • Chinese Spa Parts
  • Nybörjare
  • *
  • Stad/land: England
  • Antal inlägg: 10
  • Total likes: 3
  • Kön: Man
  • Chinese Spa Parts Owner
    • Visa profil
    • Chinese Spa Parts
SV: Erfarenheter av SBIs spabad AURUA serien
« Svar #3 skrivet: december 07, 2018, 13:27:55:55 »
Hej magpk,

Du har rätt om kvaliteten på de kinesiska spa, de senaste åren har visat hur långt de har kommit och ändå är de fortfarande mycket bra på pris. De flesta stora tillverkare får nu sina delar köpt från Kina men rebranding som egna. Jag är intresserad av att se hur du går vidare, lycka till, och om du någonsin behöver några reservdelar är jag här  ;)

« Senast ändrad: december 17, 2018, 15:29:20:20 av Rickard »
Kind Regards
Arron
Owner of Chinesespaparts.eu

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Spela harpan