CF Group Scandinavia Klicka här för mer information! Gullberg Jansson Platssvetsad Liner Nordiska Kvalitetspooler Prisvärda pooler! Besök oss idag
 

Författare Ämne: Grund under en ovanmark stålväggspool  (läst 2194 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Anette69

Grund under en ovanmark stålväggspool
« skrivet: juli 31, 2019, 22:43:13:13 »
Hej!
Vi håller på med grunden till vår 3,60 stålväggspool från Primastar.
Vilket instrument rekommenderar ni för att få makadam och stenmjöl i våg? Hur länge måste man padda och vattna?
Hur har ni kommit ur poolen när ni har monterat linern? Vågar man ställa ner en vanlig stege, eller kan det skada linern?
Mvh Anette Lindström

Poolgiganten

Utloggad skonk

SV: Grund under en ovanmark stålväggspool
« Svar #1 skrivet: augusti 22, 2019, 10:52:44:44 »
Var ett tag sen jag satte upp min, men vill minnas att jag använde en rätskena med ett vattenpass fastsatt på.
Slog ner ett spik modell större i centrum som jag sedan fäste rätskenan i. Sen var det bara till att dra runt tills det var slätt och fint. Se bara till så att vattenpasset har bubblan mitt i hela tiden.
Jag paddade det hyffsat i våg, sedan lät jag det vara över vintern och fixade till det perfekt sommaren efter. Vet inte hur mycket vattning det motsvarar  ::)
För att komma ur poolen använde jag stegen som sedan ska vara i poolen. Det kanske blir svårt i erat fall då ni delvis grävt ner den, min är helt ovan mark.

Svenska kvalitetspooler som håller vad de lovar! Kampanj på pooltak
 

Platssvetsad Liner

Logger 2020 datalogger
Annons från Pool & SPA i lund
poolstore.se
Service på hög nivå!
Besök vår hemsida för mer information
Pooler, spa bad!
Bästa pris på poolsvampen.
Klicka här för mer information! Platssvetsad Liner Prisvärda pooler! Besök oss idag